n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / ראשון לציון: בגדי מותגים בחמישה שקלים. למי ואיפה?

ראשון לציון: בגדי מותגים בחמישה שקלים. למי ואיפה?

החנות השיתופית של עיריית ראשון לציון נפתחת: "גל גפן" יצא לצלם ולבדוק אילו פריטים ניתן לקנות בחמישה שקלים? וואלה הופתענו ובגדול

WhatsApp Image 2023-03-02 at 12.18.59
צילום: גל גפן

בשבועות הקרובים תיפתח החנות השיתופית הראשונה -RiShop – בשכונת רמת אליהו. איך זה יעבוד? משפחות מסתייעות של העירייה יקבלו שובר על סך מאות שקלים לרכישת ביגוד, כאשר הסכום יהיה בהתאם לגודלה של כל משפחה וכל פריט יימכר ב-5 שקלים בלבד. ראש העירייה, רז קינסטליך: "בכדי להעניק חוויית קנייה רגילה, החנות מעוצבת וממותגת כחנות לכל דבר. כל משפחה תזכה להתחדש בביגוד ולקנות פריטים נחוצים, מבלי להרגיש שהם שונים או חלילה מעוטי יכולת"

החנות השיתופית הראשונה יוצאת לדרך. בשבועות הקרובים תיפתח החנות השיתופית הראשונה של עיריית ראשון לציון המיועדת למשפחות מסתייעות של הרווחה. החנות ממוקמת בשכונת רמת אליהו, ואת שמה – RiShop – בחרו התושבות והתושבים לאחר שראש העירייה, רז קינסטליך, פנה אל הציבור וביקש ממנו לסייע בבחירת שם לחנות.

WhatsApp Image 2023-03-02 at 12.18.56

איך זה יעבוד?

משפחות מסתייעות של העירייה יקבלו שובר על סך מאות שקלים, על פי מספר הנפשות, לרכישה בחנות. כל פריט יימכר ב-5 שקלים בלבד, כאשר בשלב הראשון ניתן למצוא בחנות בגדים לנשים ולגברים, ובהמשך, במהלך השבועות הקרובים, יימכרו גם פריטים לילדים.

חברת רנואר עיצבה את החנות וסיפקה אבזור בכדי שזו תהיה חנות של ממש – החל מתאי הלבשה, כולל מראות, וילונות, מידוף, קולבים, קופה, גלגלי בגדים וכו'. זאת, בנוסף לכל הבגדים שהם חדשים לגמרי. כמו כן, החנות נוקתה, סודרה והוקמה באמצעות מתנדבי העיר – שגם יפעילו אותה בשוטף.

למעשה, מדובר במצב שהוא win-win: כיום נאלצת החברה לשלם על גריסה של בגדי אאוטלט וכך היא מקבלת אישור תרומה ולא נדרשת לשלם על הגריסה; ומנגד, המשפחות המסתייעות בעיר נהנות מבגדים חדשים.

WhatsApp Image 2023-03-02 at 12.18.58 (1)

לדברי קינסטליך "בכדי להעניק חוויית קנייה רגילה, החנות מעוצבת וממותגת כחנות לכל דבר ויהיו בה רק בגדי אופנה ומותגים. כל המשפחות המסתייעות בעזרת המינהל לשילוב החברתי יקבלו שובר חודשי על סך מאות שקלים לרכישה בחנות, כך כל משפחה תזכה להתחדש בביגוד ולקנות פריטים נחוצים, מבלי להרגיש שהם שונים או חלילה מעוטי יכולת. כיום אנחנו מקבלים בגדים רק מרנואר ואנחנו בתהליך לרתום חברות נוספות ואני קורא מכאן לעוד חברות אופנה נוספות לבוא ולהצטרף אלינו למיזם החשוב הזה".

WhatsApp Image 2023-03-02 at 12.18.56 (1)

 

WhatsApp Image 2023-03-02 at 12.18.57 WhatsApp Image 2023-03-02 at 12.18.58

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

3 תגובות

  1. קרלוס שפירא

    אחלה ראש עיר יש לנו כל הכבוד

  2. פנש דניאל

    חזק מאוד יפה שעה אחת קודם מקווה שעוד כרים ומגזרים ציבורים ירתמו לעזור אחד לשני במקום להלחם אחד בשני .
    לראש העיר המשך בעשייה חברתית ורווחת הציבור תקבל כגמולך כיפליים

  3. מה הכתובת?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

עציצים

ראשון לציון:מכת גניבת עציצי נוי ברחבי העיר

תפריט נגישות