n
דף הבית / חולון / חדשות חולון / חולוניה עם ניצחון כפול

חולוניה עם ניצחון כפול

אלופת המדינה הפועל חולון, לא התקשתה לנצח את נס ציונה במשחק הבית האחרון שלה לפני פתיחת הפלייאוף זאת למרות "הצגה" של השופטים, אך את הניצחון החשוב יותר אמש, רשמה במשרדי בית הדין כשאושרה העברתו של נתנאל ארצי.

ניב משגב הפועל חולון צילום עודד קרני מנהלת הליגה
שיא קריירה ו5 שלשות, ניב משגב
(רועי אסף)

אפשר בהחלט להגיד שאתמול (ראשון) היה יום די מוצלח לאלופת המדינה הפועל חולון. בשעה 22:45, היא סיימה את משחק הבית האחרון שלה לפני הפלייאוף עם ניצחון משכנע 103:81 על נס ציונה וכמה שעות קודם לכן, רשמה ניצחון חשוב מאוד בדיון בבית הדין של איגוד הכדורסל, בסיומו עבר אליה נתנאל ארצי באופן רשמי וסופי.

כאמור, סאגת נתנאל ארצי שנמרחה מספר ימים בגלל חופשת יום העצמאות, הגיעה אמש לסיומה עם ניצחון גדול להפועל חולון. השחקן שבמשך שבוע לא היה שייך לאף מועדון בגלל חור בתקנון/ טעות של המנהלת/ טעות של האיגוד/ כל דבר אחר… קיבל את החותמת הרשמית והפך לשחקן של הפועל חולון לפחות עד לסוף העונה הקרובה.

ארצי, הספיק להגיע אל המשחק של קבוצתו החדשה והתקבל בתשואות ובשירי עידוד על ידי הקהל החולוני. השחקן כמובן לא לקח חלק במשחק והתיישב מאחורי הסל צמוד ליו"ר הקבוצה- איתן לנציאנו.

ניב משגב נתנאל ארצי הפועל חולון צילום עודד קרני מנהלת הליגה

ברוך הבא לחולוניה! נתנאל ארצי עם הצעיף הנכון לצידו של המצטיין במשחק

כבר מפתיחת המשחק בין חולון לנס ציונה, כולם הרגישו שהוא לא באמת משנה משהו לשתי הקבוצות. הקצב היה מהיר, חולוניה העדיפה את האזור שמחוץ לקשת ורק חבל ששלושה שופטים החליטו לגנוב את ההצגה עם לא פחות מ-50 שריקות לעבירות משני הצדדים.

חולון להטה מחוץ לקשת ואחרי 10 דקות הייתה עם 8 שלשות באחוזים נהדרים בדרך אל 32:27. האלופה המשיכה לשלוט בקצב גם ברבע השני ולאט לאט גם הגדילה את היתרון. כמעט כל מי שעלה אל הפרקט ניסה את מזלו מעבר לקו השלוש, בלטו במיוחד: פרדי בורדיון, ניב משגב וג'ו רגלנד. עד למחצית חולון קלעה 12 שלשות וירדה להפסקה ביתרון 57:47.

פרדי בורדיון הפועל חולון צילום עודד קרני מנהלת הליגה

חזר לעצמו עם 4 שלשות – בורדיון

האלופה פתחה מצוין את המחצית השנייה ועם ריצת 10:2 ברחה ליתרון של 19 נקודות שהצטמצם ל-15 עד לסיום הרבע – 83:68.

נס ציונה החליטה לחזור לשחק עם פתיחת הרבע האחרון והצליחה להוריד את ההפרש לחד ספרתי. השופטים המשיכו בחגיגת שריקות בלתי מובנת עם עבירות שככל הנראה אף אחד לא ראה חוץ מהם ומרווין ג'ונס שגם ככה היה חלש, יצא בחמישית כשאחריו גם דלטון.

פסק זמן של גיא גודס עצר את הריצה הזמנית של האורחים וניב משגב שהיה מצוין, שבר את שיאו האישי בדרך לשיא קריירה של 18 נקודות מהם 15 מחוץ לקשת. עד לסיום ההפרש נסק וחצה את רף 20 הנקודות ואל החגיגה הצטרף גם אופק פוגלמן הצעיר שקלע את 2 הנקודות האחרונות במשחק בדרך ל- 103:81 בסיום.

קלעו: רגלנד 22, משגב 18, ג'ונסון 15, דאוסן 14, בורדיון ודלטון 12 כל אחד, האריס 5, ג'ונס 3, פוגלמן 2.

ביום שישי בצהריים תסיים חולון את הסיבוב השלישי עם עוד משחק לפרוטוקול בלבד בכפר בלום מול מי שתהיה יריבתה גם ברבע גמר הפלייאוף- הפועל הגליל העליון. למעשה שתי הקבוצות תפגשנה לפחות 4 פעמים ברציפות בשבועות הקרובים אחרי שכבר שיחקו ביניהן פעמיים העונה (1:1).

חולון וגליל עליון, נפגשו גם ברבע גמר הפלייאוף בעונה שעברה כשסיימו באותם המקומות (4-5) ובחולון מאוד היו שמחים לשחזר את הסדרה הקודמת שהסתיימה ב"סוויפ" סגול בדרך להיסטוריה שנרשמה בסוף יוני 2022.

ג'ו רגלנד הפועל חולון צילום עודד קרני מנהלת הליגה

העביר את המשחק עם חיוך- רגלנד. צילומים: עודד קרני, מנהלת הליגה

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

4

אם מחולון חשודה כי התעללה בבנה

תפריט נגישות