n
דף הבית / חולון / חדשות חולון / חולון: תלמידי חטיבות הביניים יפגשו עם המחנכים בשטח פתוח

חולון: תלמידי חטיבות הביניים יפגשו עם המחנכים בשטח פתוח

ראש העיר מוטי ששון: "הילדים הגדולים יותר ובני הנוער, שממשיכים בשלב זה בלמידה מרחוק, זקוקים לאינטראקציות חברתיות ולתמיכה רגשית מחוץ למסכים ואסור לנו להתעלם מצרכיהם"

בית ספר חטיבת ביניים אלון צילום עיריית חולון

בהמשך להחלטת  עיריית חולון לקיים  לתלמידי ה'-ו' מפגשים חברתיים-רגשיים-הפגתיים  עם המורים וצוותי החינוך, הוחלט במינהל החינוך להרחיב את הפעילות ולקיים מפגשים דומים גם לתלמידי ז'-ט' הלומדים בחטיבות הביניים.

המפגשים יתקיימו פעמיים בשבוע בקבוצות של עד 15 תלמידים במרחבים הפתוחים, בכל פעם למשך כשעה וחצי.  מפגשים אלה יהוו חלק ממערך הלמידה שממשיך להתקיים בשלב זה מרחוק.  

ראש העיר מוטי ששון: "אני שמח על חזרת ילדי א'-ד' לבתי הספר ואולם גם הילדים ובני הנוער הגדולים יותר זקוקים לאינטראקציות החברתיות ולתמיכה רגשית מחוץ למסכים ואסור לנו להתעלם מצרכיהם.

לפיכך יזמנו את המהלך שיאפשר להם להיפגש עם הצוותים החינוכיים ועם חבריהם לכיתה פעמיים בשבוע לפעילות שתועיל להם ותתמוך בלימודיהם".

  בית ספר חטיבת ביניים ארן צילום עיריית חולון

חטיבות הביניים ארן ואלון- צילומים: עיריית חולון

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

תקיפה רצח צילום דוברות משטרת ישראל

פוענח הרצח שהתרחש באזור התעשייה בחולון

תפריט נגישות