n
דף הבית / חולון / חדשות חולון / חולון: תאונת אופניים קשה בשדרות ירושלים

חולון: תאונת אופניים קשה בשדרות ירושלים

רוכב אופניים חשמליים נפצע בינוני כתוצאה מתאונה בשדרות ירושלים ופונה אל בית החולים עם חבלת ראש

תאונה אופניים צילום תיעוד מבצעי מדא
צילום ארכיון: תיעוד מבצעי מד"א

בשעה 16:33 (רביעי), התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב איילון, על רוכב אופניים חשמליים שנפגע מרכב בשדרות ירושלים בחולון.

חובשים ופראמדיקים של מד"א יחד עם צוותי רפואה של איחוד הצלה, העניקו טיפול רפואי ופינו אל בית החולים וולפסון גבר כבן 30 במצב בינוני, עם חבלת ראש

חובש רפואת חירום רכוב על אופנוע מד"א אסף דגמי סיפר: "כשהגענו למקום ראינו את רוכב האופניים שוכב על הכביש כשהוא בהכרה וסובל מחבלת ראש קשה, עוברי אורח סיפרו לנו שהרוכב נלכד מתחת לרכב וחילץ את עצמו. הענקנו לו טיפול רפואי שכלל חבישות וקיבועים ופינינו אותו בניידת טיפול נמרץ של מד"א לבי"ח כשמצבו יציב. נהג הרכב לא נזקק לטיפול רפואי."

ירמי קורשייה והלל חמאווי חובשי איחוד הצלה מסרו: "מדובר בתאונה עם מעורבות רכב ורוכב אופניים חשמליים (כבן 30) שנחבל בראשו. הענקתי לו סיוע ראשוני בזירה ולאחר מכן הוא פונה בניידת טיפול נמרץ לבית החולים כשמצבו בשלב זה מוגדר בינוני".

תאונה אופניים צילום דוברות איחוד הצלה

צילומים מזירת האירוע: דוברות איחוד הצלה

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

11 (4)

מאות השתתפו בהפנינג פסח במקווה ישראל

תפריט נגישות