n
דף הבית / חולון / חדשות חולון / חולון: מוזיאון הילדים נפתח מחדש

חולון: מוזיאון הילדים נפתח מחדש

בשלב זה, יעבוד במתכונת חלקית בקבוצות מבוגרים בלבד של 10 אנשים לכל היותר

הביטלס – צילום מוזיאון הילדים

מוזיאון הילדים הישראלי בחולון חוזר לפעילות חלקית ופותח את שעריו לאחר תקופה ארוכה. בשלב זה יורשו לבקר במוזיאון מבוגרים מגיל 18 ומעלה בלבד בתערוכות: "דיאלוג בחשכה", "הזמנה לשקט", "דיאלוג עם הזמן" ו"הביטלס – מסע הקסם המסתורי".

הפעילות מתקיימת בקפסולות, בהתאם להנחיות התו הסגול, כאשר בכל סיור ישתתפו 10 אנשים לכל היותר.

יש לתאם את הביקור מראש בטל' 03-6503000 (בהמשך תתאפשר רכישת הכרטיסים גם באופן מקוון), ניתן לפנות גם באמצעות ווטסאפ להודעות בלבד 054-4774474, או באמצעות לשונית "צור קשר" באתר המוזיאון. מינימום כרטיסים להזמנה –  6, כאשר ניתנת הנחה לתושבי חולון בהצגת תעודת זהות.

להלן פרטים על אודות התערוכות השונות שפתוחות למבקרים עתה –  

הביטלס – מסע הקסם המסתורי – מסע מופלא עם הלהקה המפורסמת בעולם, שעתיים של פעילות בלתי שגרתית, מעשירה ובעיקר מהנה לא רק לאוהבי הביטלס.

   הביטלס – צילום מוזיאון הילדים

הזמנה לשקט – חוויה ייחודית של תקשורת אחרת בהדרכת מדריכים חירשים, בה לא שומעים דבר אך מדברים בלי סוף.

הזמנה לשקט – צילום מוזיאון הילדים

דיאלוג עם הזמן – התקופה האחרונה העלתה למודעות את חשיבותו הגדולה של הקשר הבין-דורי, שבו עוסקת התערוכה. הביקור בתערוכה, בהדרכת מדריכים אזרחים ותיקים, הוא מסע שרצוף במצבים מרגשים, משעשעים ומהנים.

דיאלוג עם הזמן – צילום מוזיאון הילדים

דיאלוג בחשכה – סיור שמתקיים בחושך מוחלט ומודרך על ידי מדריכים עיוורים. בתערוכה בלתי שגרתית זו לא רואים בעצם דבר, אך מגלים עולם ומלואו, ואולי בעיקר את עצמנו. התערוכה חושפת את המבקרים לעולם החושים העשיר הטמון בכל אחד ואחד מהם, ויוצרת מפגש נטול דעות קדומות בין אנשים עיוורים לבין אנשים רואים.

דיאלוג בחשכה- צילום מוזיאון הילדים

צילומים: מוזיאון הילדים הישראלי חולון

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

WhatsApp Image 2024-04-18 at 17.23.45_99d72a7f

שחקן צפרירים חולון הורחק ל-99 שנים!

תפריט נגישות