n
דף הבית / חולון / חדשות חולון / חולון: שתי מרפאות חדשות במרכז הרפואי וולפסון

חולון: שתי מרפאות חדשות במרכז הרפואי וולפסון

המרכז הרפואי וולפסון השיק שתי מרפאות חדשות: מרפאה לבריאות העצם ואנדוקרינולוגיה של פוריות והריון

בית החולים צילום דוברות וולפסון
צילום: דוברות וולפסון

המרפאה החדשה לבריאות העצם במרכז הרפואי וולפסון מנוהלת ע"י ד"ר רחל חוה רוזנבלום, מומחית ברפואה פנימית ואנדוקרינולוגיה. ד"ר רוזנבלום, היא בוגרת בית הספר לרפואה של אוניברסיטת תל-אביב. המרפאה חורתת על דגלה את חשיבות הנגשת מידע לציבור ואבחון של מחלות עצם, וכן תפירת תכנית טיפול ייעודית עבור כל מטופל כולל התייחסות לאורח חיים בריא כחלק מהטיפול במחלות עצם. צוות המרפאה משתף פעולה עם מחלקות אחרות במרכז הרפואי וולפסון כולל אורטופדיה, אונקולוגיה ופה ולסת, ועם רופאים מבתי חולים אחרים בארץ ובעולם.

דר רחל רוזנבלום צילום דוברות וולפסון

ד"ר רוזנבלום- צילום: דוברות וולפסון

המרפאה עוסקת במחלות עצם כגון אוסטאופורוזיס, מחלה שכיחה במיוחד אשר כמחצית מהנשים וחמישית מהגברים מעל גיל 50 יסבלו ממנה במהלך חייהם, והטיפול במרפאה מסייע למנוע שברים אלו. יחד עם זאת, מדובר במחלה 'סמויה' שלעיתים מתגלה מאוחר מידי ואף רק לאחר שבר משמעותי שעלול לפגוע באיכות החיים וביכולת התפקוד. כמו כן, עוסקת המרפאה בהיפרפאראתירואידיזם ומחלת פאג'ט, וכן במחלות עצם נדירות.

טיפול נכון במחלות עצם יכול למנוע סיבוכים חמורים ובעיקר להפחית משמעותית את הסיכון לשברים. המרפאה מפעילה בדיקות צפיפות עצם (בדיקת סקר פשוטה שיכולה לאבחן אוסטאופורוזס ומומלצת לנשים מעל גיל 65, לגברים מעל גיל 70 ולאנשים עם מחלות רקע גם בגיל צעיר יותר).

מרפאה חדשה נוספת היא המרפאה לאנדוקרינולוגיה של פוריות והריון. המרפאה בניהולה של ד"ר דנה הרצברג, בוגרת בית הספר לרפואה של אוניברסיטת תל-אביב ומומחית ברפואה פנימית ואנדוקרינולוגיה. זו מרפאה ייחודית אשר מתמקצעת בתחום האנדוקרינולוגיה של פוריות והריון. המרפאה עובדת בשיתוף פעולה מלא עם צוותי יחידת ההפריה החוץ גופית וצוותי רופאי הנשים. המרפאה נותנת מענה לבעיות הקשורות במערכת המין בנשים ובגברים.

דר דנה הרצברג צילום דוברות וולפסון

ד"ר דנה הרצברג- צילום: דוברות וולפסון

דוגמאות לכך בקרב נשים הן שיעור יתר, אקנה והפרעות במחזור הווסת בנשים, שיכולות להוות ביטוי להפרעה אנדוקרינית כגון תסמונת השחלות הפוליציסטיות, עודף הורמון הפרולקטין ועוד. ואצל גברים, הפרעות בתפקוד המיני וחסר טסטוסטרון הם פעמים רבות ביטוי להפרעה הורמונלית המחייבת בירור וטיפול. במסגרת פעילות המרפאה ניתן גם ליווי לנשים בהריון עם מחלות אנדוקריניות בשילוב עם רופאי היחידה להיריון בסיכון, תחת קורת גג אחת ובביקור משותף מה שמאפשר תקשורת פנימית טובה יותר של הצוות המטפל, קבלת החלטות משותפת והפחתת עומס של ביקורים במרפאה עבור המטופלת.

ד"ר אורית טויטו מנהלת היחידה לאנדוקרינולוגיה וסוכרת, מומחית ברפואה פנימית ואנדוקרינולוגיה: "אני מברכת על פתיחתן של המרפאות החדשות והייחודיות ביחידה לאנדוקרינולוגיה. המרפאות הללו מרחיבות את שירותי היחידה הקיימים באנדוקרינולוגיה וסוכרת. צוות המרפאה עושה מאמץ להנגיש ולהתאים את הטיפול לכל איש ואשה בהתאם לצורך הרפואי. אנו מאמינים שעבודת צוות ושיתוף פעולה בין-תחומי מעניקים למטופלים מענה רפואי ואנושי מצוין".

דר אורית טויטו צילום דוברות וולפסון

ד"ר אורית טויטו- צילום: דוברות וולפסון

ד"ר ענת אנגל, מנכ"לית המרכז הרפואי וולפסון: "מדובר בנושאים חשובים במיוחד בתחום הרפואה הציבורית תוך שמירה על נגישות וזמינות למטופלים, ושימוש בטכנולוגיות מתקדמות".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

11 (4)

מאות השתתפו בהפנינג פסח במקווה ישראל

תפריט נגישות