דף הבית / חדשות העיר / תיאטרון החופש הגדול ה-7

תיאטרון החופש הגדול ה-7

מי ליאור

בעקבות הצלחתו הגדולה של תיאטרון החופש הגדול יתקיימו השנה שבע הצגות  לאורך חמישה ימים. את מופעי הפסטיבל ילוו מופעי תיאטרון רחוב, שיעניקו חוויה ויזואלית ומוחשית כאחד.

ההצגה "מחסן השטוזים של דתיה" של תיאטרון אורנה פורת לילדים ולנוער, תפתח את ההצגה המיועדת  לגילאי 3-7. ההצגה עוסקת בשטוזית ושטוזי תפוזי, שילמדו שליח פיצה כיצד להמציא שטויות בחרוזים. השליח שהגיע רק כדי למסור פיצה לגברת בן דור, פוגש את סבתא מינה מבנימינה, את הילדה עם המטריה, את הצבעים שהתבלבלו, את השובבים שבמיטה ועוד שירים, מנגינות וסיפורים של דתיה בן דור.

ב- 20 באוגוסט תעלה ההצגה "הקוסם מארץ עוץ" של העמותה לקידום תיאטרון השעה. ההצגה לגילאי 4-8 מספרת את סיפורם של דורותי, ילדה מתוקה ותמימה וטוטו כלבה האהוב הנסחפים בעקבות סופת ציקלון לארץ עוץ הרחוקה והקסומה. זהו סיפור על חברות, אומץ, טוב לב ואהבת הבית והמשפחה, הכולל מסע הרפתקאות בארץ פנטזיה בה פוגשת דורותי דמויות משעשעות ומרגשות. עוד תעלה  בשעת אחר הצהריים ההצגה "הכוכבים של סבא" של העמותה לקידום תיאטרון השעה. בהצגה המוסיקלית חבורת ילדים עירונית וסבתא אחת מטיילים  בשבילי ארץ ישראל היפה וזוכים לטעימה מאוצרותיה הסמויים מן העין. את ההצגה  לגילאי 4-8 מלווים שיריה של כלת פרס ישראל, נורית הירש.

ביומו השלישי לפסטיבל, 21.8  אחה"צ  תעלה ההצגה "איפה הים" של  תיאטרון המדיטק , זוכת פרס הצגת השנה לנוער ופרס הבימוי לשנת,  2015 מאת ובבימוי חנוך רעים . ההצגה מאפשרת  הצצה נדירה אל עולמם המרתק של שני אנשים מיוחדים, חיים וניסים, אשר בורחים מהמעון שלהם כדי להשיט אנייה קטנה בים. הדרך אליהם רצופה הרפתקאות, סכנות ומפגשים עם אנשים שישנו את חייהם. סיפור מסע מפתיע על האחרים שבינינו ועל האחר שבכל אחד מאתנו. לגילאי  9-15.

ב- 22.8 בשעה 11:00 תעלה ההצגה "טרופותי" של תיאטרון אורנה פורת לילדים ונוער. עיבוד המוזיקלי של תיאטרוןTall Stories  לונדון לספר עטור הפרסים מאת ג'וליה דונלדסון ואקס לשפלר על  עכבר המתהלך ביער  ומחפש אגוז לאכילה. בדרך  פוגש, בזה אחר זה, שועל, ינשוף ונחש המבקשים לטרוף אותו, אך העכבר מלא התושייה מזהיר אותם שתיכף יגיע למקום חברו, טרופותי, שהוא מפלצת גדולה ורעבה. סיפור על התמודדות עם פחד ועל גילויים של תושייה, אומץ ונועזות יוצאי דופן. לגילאי 3-7. באותו יום אחר הצהריים  ( 17:30 ) תעלה ההצגה "החבר הכי טוב שלי" של תיאטרון הקיבוץ.  סיפור יוצא דופן על חברות אמיצה בין פרדי הכלב לבין עידו, ילד בן 10, המבודד מחבריו. בין השניים נרקמת מערכת יחסים מיוחדת מלאת רגש והומור, חברות שמעניקה גם   לעידו וגם לפרדי ביטחון, אהבה, חברה ותחושת שייכות. מערכת יחסים זו תשנה את עולמם של השניים ואת עולמה של החבורה כולה. לגילאי 4-10.

מחסן השטוזים, צילום: אייל לנדסמן

הפסטיבל ינעל ב-20.8 בשעה 17:30 בהצגה "אקסטרה לארג'" של תיאטרון באר שבע לילדים ולנוער. קומדיה מרגשת ואמיצה על שיימינג, הרצון להשתייך בכל מחיר, קבלה עצמית ואהבה ראשונה. לגילאי 10-16.

ההצגות כולן מסובסדות ומחירן לתושבי העיר  45 ₪ בלבד לכרטיס. לרוכשים חבילה משפחתית באמצעות קופות ההיכל (מלווה+שניים עד ארבעה ילדים) עלות הכרטיס היא 40 ₪ לכרטיס. בכל ימי הפסטיבל יתקיימו מופעי תיאטרון רחוב בקבלת הפנים. המיזם ביוזמת סל תרבות עירוני ואגף תרבות בחברה העירונית.

אלי פולק, מנכ"ל החברה העירונית: "תיאטרון החופש הגדול, הפך לא מכבר מותג בעיר  אשר תורם  ערך מוסף לעולם התוכן  והתרבות של ילדי העיר ובני משפחותיהם, הרוכשים מבעוד מועד כרטיסים למספר הצגות שונות ויוצרים רצף לבילויים בחופשת הקיץ, הפעם  בצוותא".

קרן דנה, חברת המועצה מחזיקת תיק תרבות: "תיאטרון החופש הגדול" הנו  מיזם מבורך בחופשת אוגוסט אשר מעניק אפשרות למשפחות העיר ליהנות מחוויה מיוחדת ומהצגות איכות במחיר מסובסד. ההצגות מיועדות  למגוון גילאים. תודה גדולה  לד"ר הילה דוד מהחברה העירונית על בחירה מצוינת ומושכלת של ההצגות, המתאימות לגילאים שונים כמו גם על מלאכת ההפקה בהיכל התרבות".

 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

אולי יעניין אותך גם:

מעבדת סמים צילום דוברות משטרת ישראל

עשרות ק"ג של סמים נתפסו בדירה בבת ים

תפריט נגישות