n
דף הבית / חולון / חדשות חולון / חולון: שלל מדליות והישגים לחניכי מרכז קהילתי קליין באליפות הרצליה הפתוחה בג'ודו

חולון: שלל מדליות והישגים לחניכי מרכז קהילתי קליין באליפות הרצליה הפתוחה בג'ודו

שני אלופים ועוד מדליות כסף וארד לחניכים של גיא מזרחי מהמרכז הקהילתי קליין בחולון, במסגרת אליפות הרצליה הפתוחה שנערכה בשבת האחרונה

WhatsApp Image 2024-04-16 at 10.36.23_edc4900f
(רועי אסף)

בשבת האחרונה 13.04.24, התקיימה אליפות הרצליה הפתוחה בג'ודו בהשתתפות מאות מתמודדים צעירים וביניהם גם אלו של המאמן גיא מזרחי מהמרכז הקהילתי קליין בחולון.

גם הפעם, כמו בכל תחרות, הספורטאים הצעירים של חולון, דור העתיד של הג'ודו הישראלי, לא חזרו בידיים ריקות והביאו הרבה כבוד לעיר.

אלירן רובינוב ועמית הרוש, זכו במדליית זהב,אביב הרוש, יאיר ידגרוב וירין הרוש, זכו במדליית כסף, יהב מזרחי, אור שושן ורפאל אלקרט, זכו במדליות ארד. עמית הרוש, זכה בנוסף לזהב, גם במדליית ארד במשקל נוסף.

המאמן גיא מזרחי: "בהחלט רואים עתיד ורוד לדור הבא שעולה מהמרכז הקהילתי קליין, חברה חזקים שעובדים קשה ועוד ילכו וישתפרו ככל שיעבור הזמן. אני רוצה להודות להורי הילדים שמשקיעים ומגיעים גם בתקופה לא פשוטה שכזו. יישר כח!"

WhatsApp Image 2024-04-16 at 10.36.23_2cec1518

צילומים: אליאב כהן

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

3 (1)

אירועי יום השואה 2024 בבת ים

תפריט נגישות