n
דף הבית / בריאות / חולון: ראש אגף פנימיות חדש בבית החולים וולפסון

חולון: ראש אגף פנימיות חדש בבית החולים וולפסון

מינוי בכיר נוסף במרכז הרפואי וולפסון: ד"ר דורון מנחמי, מנהל מחלקה פנימית ו' נבחר לתפקיד ראש אגף פנימיות

דוקטור דורון מנחמי צילום דוברות וולפסון
ד"ר דורון מנחמי, צילום: דוברות וולפסון

ד"ר דורון מנחמי נבחר לתפקיד ראש אגף פנימיות. ד"ר מנחמי, בן 58, תושב ראשון-לציון, נשוי ואב לארבעה ילדים, סיים את לימודי הרפואה בטכניון בהצטיינות והתמחה ברפואה פנימית ובקרדיולוגיה.

מאז ועד היום הוא עובד במרכז הרפואי וולפסון כ-30 שנים. במהלך שנות עבודתו, ד"ר מנחמי עבד כקרדיולוג בכיר במכון הלב ואף עבר השתלמות יוקרתית באוהיו שבארה"ב בתחום ייחודי של אי-ספיקת לב התערבותית.

בנוסף לכך, ד"ר מנחמי הינו אחד ממייסדי מליאת מומחי אי ספיקת הלב מטעם האיגוד הקרדיולוגי בישראל וחבר ב"מנהיגות הבינלאומית" מטעם האיגוד הקרדיולוגי האמריקאי לצד תפקידו כמרצה בבה"ס לרפואה ע"ש סאקלר באוניברסיטת ת"א ובבה"ס לסיעוד במרכז הרפואי וולפסון.

בארבעת השנים האחרונות, ד"ר מנחמי מנהל את מחלקת פנימית ו' וכעת עם קבלת תפקיד מנהל אגף הפנימיות מציין ד"ר מנחמי: "אני מודה על הזכות הגדולה שנופלת בחלקי, זהו אתגר גדול של קידום האגף הפנימי בכל המובנים – אנושי מקצועי מחקרי ואקדמי, תוך עשייה להעלאת קרנו של המרכז הרפואי.

יחד עם צוותי המחלקות ומנהליהם, נרצה להצעיד את הרפואה הפנימית שמהווה נדבך ועמוד יסוד של המרכז הרפואי וולפסון אל חזית הרפואה יחד עם יחידות הסמך המצוינות שיש לנו. ללא ספק הסינרגיה היא שתמשוך אותנו להצלחות נוספות. העבודה מול ויחד עם הנהלת בית החולים היא שתאפשר לנו לשגשג ולהדגיש ביתר שאת את היכולת שנמצאת בחובנו כאגף הפנימיות."

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

7ddb6718-d11f-4b8f-b8cf-ba67140048be

תכירו את הדוקטור: אביב גפן יקבל תואר לשם כבוד

תפריט נגישות