n
דף הבית / חולון / חדשות חולון / חולון: עיר בשביתה!

חולון: עיר בשביתה!

במסגרת המאבק על קרן הארנונה בחוק ההסדרים: עיריית חולון תשבית את השירותים העירוניים ואת כל מערכת החינוך

כיתה א גנית – ביס אשכול (1) צילום עיריית חולון
צילום ארכיון: עיריית חולון

על פי החלטת ראשי הערים של המרכז לשלטון מקומי במסגרת החרפת המאבק בחוק ההסדרים, החל ממחר, יום ב', 15.5.23, בבוקר ועד להודעה חדשה, יושבתו כלל השירותים העירוניים בחולון ולא יינתנו שירותי קבלת קהל, מענה טלפוני או שירות בערוצים הדיגיטליים. עוד יושבתו: מערכת החינוך העירונית הכוללת את גני הילדים, בתי הספר, הצהרונים ומועדוניות הרווחה  – למעט החינוך המיוחד (כולל ההיסעים) ומעונות הילדים של רשת קהילה ופנאי שיעבדו כסדרם.  בחינת הבגרות במתמטיקה תתקיים כסדרה. גם מעונות היום השיקומיים במרכזי היום לקשיש יפעלו כסדרם.

עוד יושבתו: שירותי פינוי אשפה; מרכזים ומוסדות עירוניים, כגון: מרכזי הצעירים, המרכזים הקהילתיים והספריות העירוניות ; שירותי אגף הפיקוח והשיטור העירוני ומוקד 106 יפעלו במתכונת חירום.

ראש עיריית חולון מוטי ששון: "מדובר במאבק חשוב וצודק מאוד למען התושבים שלנו. הממשלה נוהגת בבריונות בשם החוק שכל מטרתה להלאים את השלטון המקומי באמצעות לקיחת כספי הארנונה השייכים לתושבים ואשר מיועדים לרווחתם. במשך שנים רבות השקעתי מאמץ רב לייצב את העירייה ולהפכה לאיתנה, מקצועית ואחראית בכל מה שקשור לתקציביה ואיש לא ישים את ידו על הכספים השייכים אך ורק לתושבים".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

WhatsApp Image 2024-04-30 at 17.27.13_677e9f84

תושב ראשון לציון נעצר בבני ברק בחשד לגניבת מאות קורקינטים

תפריט נגישות