n
דף הבית / חולון / חדשות חולון / חולון: נפתחו אירועי יום האישה

חולון: נפתחו אירועי יום האישה

אירועי יום האישה הבינלאומי בחולון החלו אמש במופע "מותר לך" של ליהיא לפיד.

פתיחת אירועי יום האישה בחולון 2.3.22 צילום-עיריית חולון
צילום: עיריית חולון

ראש העיר מוטי ששון, שפתח את הערב, בירך את נשות חולון, שגדשו את אולם אשכול הפיס קציר, וציין כי אחוז הנשים שמועסקות בעיריית חולון, עומד על כ-70%, כולל נשים בתפקידי מפתח בכירים.

לפיד שיתפה את הקהל הרב באנקדוטות משעשעות ומרגשות מחייה האישיים, בתובנות שהגיעה אליהן במרוצת השנים, סיפרה על דמויות מופת נשיות ותיבלה את הרצאתה בציטוטים מתוך ספריה. האירוע אורגן במשותף על ידי המחלקה לקידום מעמד האישה ומחלקת הורות ומשפחה בעיריית חולון וקמפוס חנקין.

עיריית חולון מקיימת שורת אירועים ופעילויות לאורך החודש כולו, בהובלת המחלקה לקידום מעמד האישה ובשיתוף עם רשת קהילה ופנאי, תיאטרון חולון וסינמטק חולון. בין האירועים: פסטיבל אישה, הרצאות, סרטי קולנוע, הצגות תיאטרון, יריד יוצרות חולוניות, תערוכות ועוד. פרטים מלאים באתרי עיריית חולון ורשת קהילה ופנאי.    

בתמונה- מימין: שולי לוי – מנהלת קמפוס חנקין, ליהיא לפיד, מוטי ששון – ראש העיר, רמה אליקים – מנהלת המחלקה לקידום מעמד האישה וליאת אברמוביץ' – מנהלת מחלקת הורות ומשפחה

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

0faaff44-703d-43a7-b594-2f7fa4efc2b9

אחלה דיל

תפריט נגישות