n
דף הבית / חולון / חדשות חולון / חולון: הקיר קרס עם ארון החשמל והדיירים פונו

חולון: הקיר קרס עם ארון החשמל והדיירים פונו

תוך כדי תהליך תמ"א 38, דיירי הבניין ברחוב פנחס לבון 18 נדהמו לגלות כי הקיר בקומה הרביעית קרס. כוחות ההצלה ומנהדס העיר לא לקחו סיכונים והבניין פונה מיושביו ונותק מזרם החשמל ומגז

בניין חדר מדרגות קריסה צילום דוברות והסברה תחנה איזורית חולון
צילום:דוברות והסברה, תחנה איזורית חולון

אתמול (שלישי) בשעות הערב המוקדמות, התקבלו מספר דיווחים במשל״ט 102 של מחוז דן על קיר שקרס בתוך בניין ברחוב פנחס לבון בחולון.

צוות כיבוי בפיקודו של מפקד המשמרת רב רשף אושרי בסון הגיע למקום והבחין בעבודות יציקה בקומה הרביעית, במבנה תמ״א בן ארבע קומות ואיתו קיר שקרס בתוך הבניין יחד עם ארון חשמל קומתי.

לאחר בחינת המקרה יחד עם מהנדס העיר ומתוך שיקול דעת כי הקיר אינו יציב הורה מפקד המשמרת על פינוי הדיירים מהבניין עד בחינה לעומק של מהנדס העיר ותיקון הליקויים במידת הצורך.

המשטרה הציבה חסימות בקומה הרלוונטית ובשלב זה לא ידוע מועד החזרת הדיירים לבניין. מהבניין נותקו מקורות האנרגיה במקום (גז וחשמל) וכוחות הביטחון פונים לאזרחים ומבקשים להמנע מהתקרבות לבניין עד קבלת החלטת המהנדס.

כבאים כוחות ביטחון כבאות והצלה צילום דוברות והסברה תחנה איזורית חולון

צילום: דוברות והסברה, תחנה איזורית חולון

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

7ddb6718-d11f-4b8f-b8cf-ba67140048be

תכירו את הדוקטור: אביב גפן יקבל תואר לשם כבוד

תפריט נגישות