n
דף הבית / חולון / חדשות חולון / פניני שמר על הבית

פניני שמר על הבית

הפועל חולון עם רבע אחרון ענק בהובלת גיא פניני, ניצחה את הפועל גליל עליון וטיפסה אל המקום השני בטבלה

גיא פניני צילום דודי אוחיון מנהלת הליגה
גיא פניני- צילום: דודי אוחיון מנהלת הליגה

שבוע לא קל עבר על חולוניה שהפסידה בחיפה ובטורקיה וחזרה הביתה כשהיא מותשת ועצבנית. המאמן האיטלקי החליט להפתיע ולעלות בחמישייה הפותחת עם פרדי בורדיון והסנטר החדש סטיב זאק, ולהשאיר על הספסל את מייקל קייזר (המשך הריב מטורקיה…?) וסטיבן גריי המאכזב, זאת בנוסף לחסרונם של ניב משגב ומארק אוגדן הפצועים.

מייקל קייזר סטיבן גריי צילום רועי אסף

אוגדן, קייזר וגריי על הספסל בפתיחה- צילום: רועי אסף

חולון פתחה מצוין וברחה במהירות ל- 12:2 בהובלת כריס ג'ונסון שנמצא בכושר מצוין. השלשות נכנסו בזו אחר זו והזכירו לרגע את קבוצת הצלפים מהעונה שעברה. קייזר עלה מהספסל ישר לדאנק והרבע הסתיים בתוצאה 25:13.

המומנטום נמשך בדקות הראשונות של הרבע השני והפרש השיא עמד על 15 לפני שהאורחים מהגליל הזכירו לכולם למה הם נמצאים בצמרת הגבוהה ובנחישות ועקשנות החלו לצמצם את התוצאה. ריצת 10:0 של העולה החדשה פתחה את המשחק מחדש ולמחצית ירדה חולון כשהיא מוליכה 40:34.

רגלנד וג'ונסון דאגו להחזיר את היתרון לדו ספרתי עם פתיחת המחצית השנייה, אבל גליל שוב התחילה לחפור ולסגור את הפער עם קליעות מדויקות מחוץ לקשת. לקראת סיום הרבע, הצליחו האורחים למחוק לגמרי את ההפרש ולהפוך את משחק. גליל ניצחה את הרבע השלישי 25:16 ונטלה את ההובלה.

ג'ו רגלנד צילום דודי אוחיון מנהלת הליגה

חזר לעצמו, רגלנד. צילום: דודי אוחיון, מנהלת הליגה

הפעם היה זה תורה של חולון לגלות אופי, הקהל התעורר ואיתו גם פרדי בורדיון והקפטן גיא פניני. השניים בתוספת רגלנד וניצוצות של גריי, החזירו את היתרון לחולון עם קליעות מחוץ לקשת ומאמן הגליל עצר ריצת 12:0 בפסק זמן שלא עזר כי פניני נכנס ל"זון" ובנוסף לנקודות הוסיף גם 3 חטיפות שהפכו לנקודות קלות בצד השני.

הקפטן סגר סופית את המשחק עם מהלך אדיר של שלשה ועבירה, השלים 4 נקודות וחולוניה שעצרה את הגליל על 9 נקודות ברבע המכריע, השאירה את הניצחון החשוב בבית- 80:68 בסיום.

הפועל חולון קהל צילום רועי אסף

השחקנים חוגגים עם הקהל בסיום- צילום: רועי אסף

קלעו: ג'ונסון 17, רגלנד 15, פניני 14, זאק 10, גריי 8, בורדיון 6, מנקו וקייזר 5 כל אחד

במוצאי שבת תגיע לחולון הפועל אילת שהספיקה לרדת אל המקום האחרון בטבלה. אך עוד קודם, ביום רביעי תגיע לחולון קבוצת דארושפאקה הטורקית למשחק מכריע במסגרת ליגת האלופות של פיב"א. חולון תקווה לנקום בטורקים ולהמשיך להילחם על המקום הראשון בבית.

הפועל חולון נמר קמע צילום רועי אסף

פי.ג'יי טייגר – צילום: רועי אסף

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

WhatsApp Image 2024-04-18 at 17.23.45_99d72a7f

שחקן צפרירים חולון הורחק ל-99 שנים!

תפריט נגישות