n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / ראשל"צ: איתן סלמאן, אביה של נופר, כוכבת הסדרה "היורשת" מספר על הבת

ראשל"צ: איתן סלמאן, אביה של נופר, כוכבת הסדרה "היורשת" מספר על הבת

נופר סלמאן נמצאת כבר כמה שנים באור הזרקורים. היא זמרת, יוצרת וגם שחקנית. השבוע פרצה לחיינו עם הסדרה "היורשת" בפרמיירה הפתיעה שהודיעה כי יש לה בת זוג

משפחת סלמאן. צילום: פרטי
משפחת סלמאן. צילום: פרטי

ביום ראשון עלתה בקשת 12 סדרה חדשה בשם "היורשת" כאשר בתפקיד המרכזי עומדת נופר סלמאן  שמשחקת זמרת מתחילה ממוצא מזרחי שחולמת להצליח נגד כל הסיכויים בעולם הזמר המזרחי והלא פשוט,  בנוסף, ב־29 ביוני יעלה על הבמות המחזמר "סאלח שבתי", שבו מגלמת סלמאן את בתו של סאלח, חבובה, זאת בנוסף לסדרות רבות שעשתה ולמחזמר " זה אני" שעלה באפריל 2019 בתאטרון הקאמרי.

סלמאן התחילה את דרכה המוסיקלית עוד בבתי הספר, בשנת 2015 כשהיתה בכיתה י"ב הגיע לתוכנית "הכוכב הבא לארוויזיון" וזכתה במקום השני והמכובד, משם המשיכה ללהקה צבאית.

סלמאן עוד מעט בת -23 , נולדה וגדלה בשיכון המזרח, אביה איתן, ספר מוכר מעל 20 שנה בשיכון המזרח, הגיע ממשפחה שורשית במקום.

ביום ראשון היו בני המשפחה בפרמיירה וראו את הפרק הראשון עם הצוות של קשת  "בכיתי משמחה והתרגשות ששמעתי את נופר שרה את "ילדה של אב"", מספר אביה איתן "נופר ילדה מדהימה, שעד היום גרה בבית, אנחנו משפחה חמה ומלכודת, וזה היה רגע מרגש שהחזקתי לה את היד ולא יכולתי לעצור את הדמעות, בכיתי כמו ילד".

נופר בפרימיירה. צילום: פרטי
נופר בפרימיירה. צילום: פרטי

 

לדברי איתן ההצלחה של נופר הגיע מהרצון שלה פרוץ וכי היא לא וויתרה לעצמה "אנחנו תמיד היינו כאן לתת את התמיכה, בנינו לה אולפן הקלטות ויש לה את כל הנוחות שהיא צריכה, היא מקליטה כמובן גם בחוץ במקומות מקצועיים אבל הבית זה הלב, יצאו לה כבר 8 שירים, את רוב השירים היא כתבה והלחינה, אנחנו מחכים לאלבום".

החודש מציינים את חודש הגאווה, ובפריימירה נשאלה נופר לגבי בין זוג, התשובה הייתה מפתיע כאשר היא סיפרה שיש לה בת זוג, אבל לדבריה אביה הם ידעו כבר כמה שנים  "אנחנו מקבלים זאת באהבה גדולה ומה שעושה אותה מאושרת, עושה גם אותנו, אותי זה בכלל לא הפתיע,  זה לא סוד, אנחנו יודעים את זה כבר כמה שנים, אבל בגלל שהיא מפורסמת נתנו לה להוציא את זה מתי שיתאים לה, ששאלו אותה בגיא פינס היא השיבה שיש לה בת זוג, אבל סוד זה לא היה, החשוב הוא שהיא מאושרת וכך גם אנחנו".

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

ניידת צקלאקה צילום דוברות משטרת ישראל

זה היה מהיר: נעצר חשוד בתקיפת החייל ברמת גן

תפריט נגישות