n
דף הבית / בריאות / וולפסון מציג: גישה עצמאית למידע הרפואי האישי

וולפסון מציג: גישה עצמאית למידע הרפואי האישי

לראשונה במרכז הרפואי וולפסון: שירות וולפסון שלי גישה למידע הרפואי האישי באופן עצמאי

לירון לוינברג מנהלת מחלקת השירות וחוויות המטופל צילום דוברות וולפסון
לירון לוינברג, מנהלת מחלקת השירות וחוויות המטופל. צילום: דוברות וולפסון

החודש הושק במרכז הרפואי וולפסון, שירות חדש וייחודי המאפשר לכל מטופל ומטופלת שביקרו במרכז הרפואי, לקבל גישה למידע הרפואי האישי, באמצעות כניסה לסביבה ייעודית באתר או על ידי הורדת אפליקציה.

השירות מיועד לכלל מטופלי ומטופלות המרכז הרפואי וכולל צפייה בתוצאות הבדיקות און ליין ומעקב אחר התקדמות הבירור למטופלי המחלקה לרפואה דחופה. בנוסף, למטופלים המתאשפזים בוולפסון תתאפשר צפייה במידע רלוונטי למהלך האשפוז הכולל: מידע על המחלקה, זמני שיחה עם רופא, זמני ביקור, זמני ביקור, זמני חלוקת אוכל, מידע על פרוצדורות וגם מידע קליני – תוצאות בדיקות דם, דימות, סימנים חיוניים, רגישויות ותזונה ועוד. כל זאת באמצעות אפליקציית "Apollo" הזמינה להורדה בחינם.

לירון לוינברג, מנהלת מחלקת השירות וחווית המטופל: "מדובר במהלך חדשני בבתי החולים הממשלתיים, אותו הובלנו בשיתוף פעולה עם חטיבת המרכזים הרפואיים הממשלתיים. מטרתנו היא להקל על המטופלים והמטופלות ולהעניק להם חווית שירות מעצימה שתאפשר להם גישה ישירה למידע ולמסמכים רפואיים. אנו נמשיך לפעול על מנת לספק למטופלינו שירותים וכלים חדשניים ומתקדמים."

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

11 (4)

מאות השתתפו בהפנינג פסח במקווה ישראל

תפריט נגישות