n
דף הבית / חולון / חדשות חולון / הרוג ופצוע קשה בשני אירועים שונים בחולון

הרוג ופצוע קשה בשני אירועים שונים בחולון

מעלית משא קרסה במבנה באזור התעשייה וגרמה למותו של גבר בן 40, בנוסף, בשכונת תל גיבורים, פצוע קשה באירוע אלימות

זירת תאונה צילום דוברות איחוד הצלה
צילום: דוברות איחוד הצלה

לפנות בוקר (שלישי), קצת אחרי השעה 5, התקבל דיווח חריג על קריסת מעלית משא בבית עסק ברחוב השופטים באזור התעשייה בחולון. חובשים ופראמדיקים של מד"א דיווחו על גבר כבן 40 ללא סימני חיים עם חבלה רב מערכתית וקובעים את מותו.

פראמדיק מד"א יוסי רוזנטל סיפר: "כשהגענו למקום ראינו את הגבר לכוד כשהוא מחוסר הכרה וסובל מחבלה רב מערכתית. תוך פעולות החילוץ של לוחמי האש ביצענו בדיקות רפואיות אבל הפציעה שלו הייתה קריטית ונאלצנו לקבוע את מותו."

כבאית אמבולנס טיפול נמרץ צילום תיעוד מבצעי מדא

צילום: תיעוד מבצעי מד"א

הלל חמאוי ראש צוות חולון בזק״א ת״א מוסיף: "לפנות בוקר הוזנקתי ע״י מוקד זק״א ת״א לרחוב השופטים בחולון בעקבות דיווח על גבר שנלכד תחת מעלית משא בבית עסק בעיר, לאחר פעולות החילוץ של לוחמי האש, צוותי הרפואה קבעו את מותו במקום, בסיוע מתנדבי זק״א ת״א נוספים טיפלנו בכבוד המת וסייענו לכוחות המז״פ שפעלו במקום. הגופה הועברה להמשך טיפול במכון הלאומי לרפואה משפטית."

תאונת עבודה צילום דוברות זקא תל אביב

צילום: דוברות זק"א ת"א

כמה שעות קודם לכן ברחוב התותחנים בשכונת תל גיבורים, התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב איילון על צעיר שנפצע באירוע אלימות. חובשים ופראמדיקים של מד"א יחד עם צוותי רפואה של איחוד הצלה, העניקו טיפול רפואי ופינו אל בית החולים וולפסון, צעיר בן 21 במצב קשה עם פציעות חודרות.

דניאל מרדכי וניסים עזריה חובשי איחוד הצלה מסרו: "לדברי עוברי אורח הוא נפצע כתוצאה מאלימות. הענקנו לו סיוע ראשוני בזירה ולאחר מכן הוא פונה למרכז הרפואי וולפסון כשמצבו בשלב זה מוגדר קשה".

שוטרי תחנת חולון פתחו בחקירה וביצעו איסוף ראיות בזירת האירוע במקביל לסריקות נרחבות על מנת לאתר מעורבים. הרקע הוא ככל הנראה, פלילי.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

11 (4)

מאות השתתפו בהפנינג פסח במקווה ישראל

תפריט נגישות