n
דף הבית / צרכנות / מעוניין/ת לקיים סדנא/קורס/מפגש למידה בהתאם להנחיות משרד הבריאות? היכן תוכלו לעשות זאת

מעוניין/ת לקיים סדנא/קורס/מפגש למידה בהתאם להנחיות משרד הבריאות? היכן תוכלו לעשות זאת

לא מעט אנשי מקצוע אשר עסקו בתחום ההרצאות או בתחום קורסים שונים שהם היו מעבירים בנושאים שונים, מצאו את עצמם בתקופת הגבלות הקורונה מושבתים לחלוטין, בשל ההגבלות על התקהלות חברתית.

ליעד מרום -canva
צילום:canva

בעוד שישנם אנשים אשר המשיכו לערוך סדנאות והרצאות במתכונת של זום, ישנם אנשים שמצאו את עצמם לא מתחברים לקונספט או שפשוט לא מוצאים מספיק קהל עבור הרצאות, קורסים או מפגשים מקוונים ולא פנים אל פנים. בגין זאת, הפרנסה של לא מעט אנשים נפגעה. כיום, ניתן למצוא פתרונות יצירתיים שיאפשרו לכל אותם אנשים שעסקו בתחום ההרצאות, העברת קורסים ועוד, להעביר את הקורסים וההרצאות שלהם במסגרת מפגש פנים אל פנים עם המשתתפים למרות הגבלות הקורונה.

כיצד מעבירים קורסים או הרצאות בהתאם להנחיות קורונה?

כאמור, לא מעט אנשים התפרנסו טרם הקורונה מהעברת הרצאות, העברת קורסים בתחומים שונים לקהל הרחב, העברת מפגשי למידה ועוד. בעוד שבעבר היה אפשר להעביר במתכונת רגילה לחלוטין כל קורס, הרצאות או מפגשי למידה, מבלי לדאוג להגבלה על כמות המשתתפים, הרי שכיום בתקופת הקורונה לא מעט אנשים מוצאים את עצמם ללא פרנסה וזאת בשל העובדה שעל פי הנחיות הקורונה, בלתי אפשרי לערוך מפגשים לכמות גדולה מדי של משתתפים. יחד עם זאת, עם הזמן, כאשר מבינים שיש צורך ללמוד לחיות עם הקורונה, מוצאים פתרונות יצירתיים גם העברת הרצאות, קורסים או מפגשי למידה לכמות משתתפים. אחת האופציות הטובות ביותר לצורך עריכת מפגשים שונים המכילים כמות משתתפים כזאת או אחרת היא למצוא מקום שניתן לערוך בו את ההרצאה, המפגש ועוד בקפסולות. מקום מרווח, אשר יאפשר נוכחות של משתתפים בצורה מותרת על פי הנחיות קורונה וכן מתחם אשר מציע בו כמה חללים אשר באחד מהם המרצה מעביר את ההרצאה ואילו בחלק מהם ניתן לצפות בהרצאה בזמן אמת, גם מהווה אופציה איכותית.

כיצד בוחרים את המקום הטוב ביותר?

בכדי להעביר הרצאה, קורס או מפגש למידה לכמות משמעותית של משתתפים גם במציאות הקורונה, ניתן לבחור כיום כיתת לימוד להשכרה, אשר עונה על כלל הנחיות הקורונה. כיתות לימוד גדולות, המציעות אפשרות לחלק אותן ל2 חלקים, כאשר כל חלק מציע אפשרות להכיל כמות משתתפים המותרת על פי חוק וכן, במרחק הנדרש על פי חוק או כיתת למידה גדולה בה ניתן לחלק את הלומדים לקפסולות, זה ללא ספק הדבר הטוב ביותר עבור כל אדם שמעוניין להמשיך להתפרנס מההרצאות שהוא מעביר, מהקורס שהוא מציע לציבור הרחב או ממפגשי למידה לקראת פסיכומטרי, לקראת בגרויות ועוד. כמובן שחשוב לבחור את כיתת הלמידה בצורה הטובה ביותר, אשר תאפשר לכם ללמד או להעביר הרצאה בצורה נוחה וקלה וכן, תאפשר לכלל המשתתפים להנות בצורה הטובה ביותר מכל מה שההרצאה, הקורס או הלמידה מציעים.

מדוע כדאי לבחור במרכז הכנסים באצטדיון סמי עופר?

מרכז הכנסים באצטדיון סמי עופר מהווה את המקום הטוב ביותר לערוך בו הרצאות שונות, קורסים או מפגשי למידה. המקום מציעה חללים עבור מפגשים של 50-1000 איש. המקום מציע מגוון חללים בגדלים שונים עבור כנסים, הרצאות ועוד, כיתות לימוד מרווחות, אודיטוריום שניתן לסדר באופן מרווח על מנת שיכיל כמה שיותר משתתפים בצורה מותרת על פי חוק ועוד. כיום ניתן לערוך בו במקום הרצאות או מפגשים שונים בהתאם לקפסולות ואין ספק שהמקום מהווה את החלל האידאלי עבור קורסים, מפגשי למידה או הרצאות בימי הקורונה. על כן, אם אתם מחפשים אולם כנסים בהתאם להנחיות, כדאי שתבחרו במרכז הכנסים של אצטדיון סמי עופר.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

קרדיט: pixabay

מאז ועד היום: טבעות אירוסין ונישואין

תפריט נגישות