n
דף הבית / חולון / חדשות חולון / המפתחות שהובילו לפענוח הפריצה בחולון

המפתחות שהובילו לפענוח הפריצה בחולון

צרור מפתחות הוביל את צוות החקירה למעצרו של חשוד תושב באר שבע ולהגשת כתב אישום נגדו בחשד לפריצה לדירה בחולון וגניבת תכשיטים יקרי ערך

פורץ מרדף צילום דוברות משטרת ישראל

על פי כתב האישום, ביום 29/11/23, החשוד פרץ לדירה בעיר חולון וכששמע רעשים מחוץ לדלת, ברח דרך החלון ונכנס לרכב מילוט שהמתין לו ברחוב, במהלך מנוסתו השליך את התכשיטים שגנב ויחד איתם גם צרור מפתחות.

שוטרי תחנת חולון יחד עם חוקרי מז"פ של מרחב איילון פתחו מיד בסריקות ובאיסוף ממצאים ואיתרו את הפריטים שהשליך החשוד. באמצעות ממצאים פורנזים אשר הפיקו חוקרי מז"פ ופעולות החקירה של חוקרי תחנת חולון, הצליחו לגלות את זהות הפורץ ולהביא למעצרו.

צרור מפתחות צילום דוברות משטרת ישראל

מכתב האישום עולה כי החשוד טען שהממצאים הפורנזים על המברג ועל צרור המפתחות הגיעו במקרה ואינם שייכים לו. אולם, החוקרים סתרו את גרסתו לאחר שנסעו לביתו של החשוד בבאר שבע ופתחו את דירתו עם המפתחות אשר לטענתו אינם שייכים לו.

כאמור, החשוד תושב באר שבע בן 25 נעצר והועבר לחקירה בתחנת חולון בחשד להתפרצות למגורים וגניבה. מעצרו של החשוד הוארך והשבוע שלוחת התביעות של מחוז ת"א, הגישה נגדו כתב אישום ובקשה למעצר עד תום ההליכים.

מברג כלי פריצה צילום דוברות משטרת ישראל

צילומים: דוברות משטרת ישראל

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

11 (4)

מאות השתתפו בהפנינג פסח במקווה ישראל

תפריט נגישות