n
דף הבית / חולון / חדשות חולון / ג'סי כהן אירחה חתונה בצל המלחמה

ג'סי כהן אירחה חתונה בצל המלחמה

חתונת הברזל של שי ושלמה בג'סי כהן צילום דוברות עיריית חולון (3)

שי שילת ואזנה (בת 22) ושלמה נסירזדה (בן 24), תושבי שכונת ג'סי כהן בחולון, היו אמורים להינשא זו לזה בשבוע הבא. בעקבות המצב הביטחוני בארץ, הם נאלצו לדחות בשלב זה את האירוע הגדול שתכננו, אולם ביקשו לא לוותר על טקס החופה והקידושין ולקיימו במתכונת מצומצמת מהמתוכנן.

מנהלת אגף קהילה בעיריית חולון, ליאן אבוחצירה, שנחשפה לפניית הזוג, הרימה את הכפפה והציעה לזוג לקיים את חתונתם במרכז הצעירים ג'סיקה, שממוקם בשכונת ג'סי כהן, שבה הם גרים, והזוג נענה בשמחה.

חתונת הברזל של שי ושלמה בג'סי כהן צילום דוברות עיריית חולון (1)

באירוע החתונה המרגש שהתקיים הערב בהפקת העירייה, נכחו, בהתאם להנחיות פיקוד העורף, כ-80 בני משפחה ומכרים קרובים של בני הזוג. ראש העיר מוטי ששון, בירך את הכלה וחתן הטריים ואיחל להם ימים טובים ומאושרים.

ששון ציין את הסמליות בכך ששי שילת ושלמה נישאים בשכונה שבה גדלו ושבה הם מתגוררים, והדגיש את המשמעות החשובה של הקמת בית חדש בישראל, דווקא במציאות הקשה והכואבת, שבה מצויה המדינה.

שיהיה במזל טוב!

חתונת הברזל של שי ושלמה בג'סי כהן צילום דוברות עיריית חולון (2)

צילומים: עיריית חולון

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

11 (4)

מאות השתתפו בהפנינג פסח במקווה ישראל

תפריט נגישות