n
דף הבית / חולון / חדשות חולון / בסוף השבוע: 3 כלבים חולצו מרכבים בחולון

בסוף השבוע: 3 כלבים חולצו מרכבים בחולון

אנשי "ידידים" שמחו לעזור ולחלץ 3 כלבים בשני מקרים שונים שהתרחשו בחולון ביום שישי. "נפרדנו עם חיוך, ובלחיצת יד לשבת שלום"

חילוץ כלב בחולון צילום ידידים סיוע בדרכים

ביום שישי האחרון, טרם כניסת השבת, התקבלה קריאה במוקד ידידים אודות כלב שננעל בשגגה ברכב לעיני בעליו, ברחוב דגניה בחולון.

רונן עזרן ויהודה אדמוני, מתנדבי סניף חולון, נענו לקריאה והגיעו למקום במהירות. באמצעות הציוד הייעודי שברשותם חילצו המתנדבים את הכלב בזריזות, מבלי לגרום נזק לרכב.

רונן מספר: "הייתי עסוק בעריכת שולחן השבת, כשלפתע התקבלה קריאת החירום על כלב שננעל ברכב. לא התמהמהתי, יצאתי מהבית ומיהרתי אל מקום הארוע. יהודה הצטרף אליי ויחד הצלחנו לחלץ את הכלב, שנבח משמחה כשהדלת נפתחה. בעל הכלב הודה על הסיוע המהיר, ונפרדנו בחיוך ובלחיצת יד לשבת שלום".

באותו היום וכמה שעות קודם לכן, התקבלה קריאה במוקד ידידים אודות שני כלבים שננעלו בשגגה ברכב לעיני בעליהם, ברחוב זלמן ארן בחולון.

שניאור בן עגו, מוקדן ידידים, ענה לשיחה והוציא קריאת חירום למתנדבי המרחב. ליאור לוי – אחראי מתנדבים סניף חולון, נענה לקריאה, הגיע למקום במהירות ובאמצעות הציוד הייעודי שברשותו חילץ את הכלבים בזריזות ובשלום, מבלי לגרום נזק לרכב.

ליאור מספר: "מיד כשהתקבלה קריאת החירום יצאתי מהבית, ומיהרתי להגיע לכתובת הארוע. פעלתי בזריזות ותוך כחצי דקה הצלחתי לפתוח את דלת הרכב, ולחלץ את הכלבים. בעלת הכלבים שיבחה אותי על מהירות ההגעה, וביקשה לשלם על השירות ואמרה 'הצלת את הכלבים ואותי'. סיפוק גדול לסייע לזולת בשעת חירום ובשגרה".

חילוץ כלב מרכב צילום ידידים סיוע בדרכים

צילומים: ידידים, סיוע בדרכים

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

11 (4)

מאות השתתפו בהפנינג פסח במקווה ישראל

תפריט נגישות