n
דף הבית / חולון / חדשות חולון / בחולון החליטו להגביר את אכיפת אי איסוף צואת כלבים

בחולון החליטו להגביר את אכיפת אי איסוף צואת כלבים

אכיפה מוגברת של אי איסוף צואת כלבים ברחבי חולון. הקנס על עבירה זו - 730 שקל. במקביל, מתחדשות פעולות ההסברה בגינות הכלבים

אכיפה כלבים פקח צילום עיריית חולון
צילום: עיריית חולון

המפקחים העירוניים של עיריית חולון ממשיכים באכיפה של אי איסוף צואת כלבים ברחבי חולון. מדובר בעבירה שהקנס עליה לפי חוק העזר העירוני הוא 730 שקל.

מתחילת השנה נרשמו על ידי אגף הפיקוח והשיטור מעל 1,200 דו"חות והתראות בגין עבירות הנוגעות לכלבים (איסוף צואת כלבים, כלב ללא השגחה, כלב ללא רצועה, כלבים לא מחוסנים, וכלבים מסוכנים).

כלב צילום 1 עיריית חולון

צוותים של הפיקוח העירוני מבצעים את האכיפה ברחבי העיר תוך התמקדות בגינות ציבוריות ובמוקדים שבהם התקבלו תלונות רבות במיוחד על צואת כלבים.

במקביל, במהלך הפעילות המפקחים נתקלים בבעלי כלבים רבים שמקפידים על החוק ואוספים אחרי כלביהם, והם מקבלים מהמפקחים שי – ערכה נוחה לאיסוף צואת כלבים, שבה מארז שקיות. 

כלב צילום עיריית חולון

ד"ר ויקטור חדד, הווטרינר העירוני: "צואת כלבים עלולה לגרום להחלקה ולהתרבות טפילים, תולעים וחיידקים מסוכנים, שגדלים בצואת הכלבים ועלולים לגרום למחלות בבני אדם או בבעלי חיים (דוגמת תולעת הפארקים או תולעים עגולות/שטוחות). בעלי הכלבים מחויבים לאסוף את צואת כלבם ולסלקה לפח אשפה, כשהיא ארוזה בשקית. מומלץ לטייל תמיד עם הכלב כאשר הוא קשור ברצועה, וזאת על מנת למנוע ממנו לאכול צואה, דשא, חיפושיות זבל או כל דבר אחר שעלול להזיק לבריאותו".

במקביל, במסגרת שיפור השירות לקהילה, וטרינרים מהשירות הווטרינרי של עיריית חולון יגיעו החל מהיום לגינות הכלבים בעיר, למפגש ולשיחה חופשית עם תושבים בנושא בעלי חיים ובנושא צרכנות נבונה של מזון מן החי.

המפגשים יתקיימו בימי שלישי, בשעות 18:30-16:30 במיקומים ובמועדים הבאים: 29/11-גינת הכלבים במטולה ; 13/12 חורשת נווה ארזים ; 20/12 חורשת היובל ; 27/12 גן סיפור מוטה גור ; 3/1 גן כספיון ; 10/1 גן הזיקית ; 17/1 גן קריית עבודה ; 24/1 פילבוקס

כלב פקח ילדים צילום עיריית חולון

צילומים: עיריית חולון

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

11 (4)

מאות השתתפו בהפנינג פסח במקווה ישראל

תפריט נגישות