n
דף הבית / בריאות / בוולפסון ממשיכים להשתדרג ולהצטיין

בוולפסון ממשיכים להשתדרג ולהצטיין

המרכז הרפואי וולפסון זכה בתחרות מצטייני המחשוב לשנת 2023 של "אנשים ומחשבים" בזכות שני פרויקטים ייחודיים

WhatsApp Image 2024-04-09 at 10.41.32_525453de

השבוע נערך טקס הכרזת הזוכים בתחרות "אנשים ומחשבים" כאשר בקטגוריית "מצטייני המחשוב" לשנת 2023 זכה המרכז הרפואי וולפסון בזכות שני פרויקטים ייחודיים מתוך 1660 פרויקטים שהוגשו לתחרות.

הפרויקט הראשון, הוא פרויקט האוטומציה של מרפאת המטיילים בוולפסון. מרפאת המטיילים בוולפסון היא המתקדמת בארץ ומאפשרת למטופלים לקבל ייעוץ רפואי מכל מקום, בשיחת וידאו עם רופא שיבנה את תכנית החיסונים באופן אישי. וכן תהליך מורכב מאחורי הקלעים. מדובר בפרויקט המפעיל טכנולוגיות אשר משפרות את איכות תהליך העבודה והשרות.

הפרויקט השני, הוא פרויקט הטמעת פתרון משולב של מערכות תקשורת אומניצ'אנל. בפרויקט מיושם שימוש בבוט חכם לצד מערכת ניהול קריאות, כאשר המטרה היא שיפור השירות למטופל, ייעול והקלה בעבודת זימון התורים.

ישראל פיינברג, מנהל מערכות מידע ותקשוב ( מנמ"ר) במרכז הרפואי וולפסון: " אני גאה ונרגש לקבל את הפרס בשם צוות המחשוב והתקשוב, שעבד במשך חודשים רבים על פיתוח הטמעתם של הפרויקטים ובהזדמנות זו רוצה להודות להם על כך. המטרה שלנו במרכז הרפואי וולפסון היא להעניק שירות רפואי מקצועי, אנושי מצויין בהתאם לתפיסה של המטופל במרכז ובהתאמה אישית למטופלים. דיגיטליזציה של תהליכים היא הדרך היעילה להגיע למטרה. מודה לספקים שהיו שותפים לדרך״.

אבי פרג', סגן מנהל מערכות מידע ותקשוב בוולפסון: "הפרויקטים החדשים מאפשרים לייעל את עבודתם וזמנם של הצוותים הרפואיים וכתוצאה מכך ישפרו את השירות ואת זמני ההמתנה לקבלת טיפול רפואי. נמשיך בהטמעה ובהובלת פרויקטים חדשניים גם בשנה הקרובה".

WhatsApp Image 2024-04-09 at 10.41.33_ee8a8563

צילומים: דוברות וולפסון

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

3 (1)

אירועי יום השואה 2024 בבת ים

תפריט נגישות