דף הבית / חדשות העיר / החל מהשבוע הבא: מיזם הרכב השיתופי בעיר יוצא לדרך

החל מהשבוע הבא: מיזם הרכב השיתופי בעיר יוצא לדרך

רונן דמארי

מיזם הרכב השיתופי CAR2GO יחל את פעילותו כבר בתחילת השבוע הבא. בחודש האחרון נעשו ההכנות האחרונות, אנשי מקצוע איתרו 30 מקומות חנייה עבור רכבי המיזם בהתאם לביקוש ומענה מרחבי. באמצעות החברה העירונית החדשה "ייזום ראשון", תסבסד העירייה את שנת הפעילות הראשונה בלמעלה מ-300 אלף ₪. CAR2GO מצידה, תשקיע במיזם לפחות חמישה מיליון ₪ בהקמה בתפעול ובניהול המערך בעיר. בחודש הראשון לפעילות, תינתן הטבה לתושבי העיר – שעתיים מתנה ל-500 הנרשמים הראשונים.
ראש העירייה, דב צור, אמר כי שילוב המיזם בעיר הוא חלק ממדיניות העירייה לשנים הקרובות לאתר וליישם פתרונות תחבורתיים שישפרו את הנגישות והניידות מצד אחד ויצמצמו את מצוקת החנייה ועומסי התנועה מצד שני "אנו פועלים לשיפור והרחבת התשתיות, הקמת חניונים ציבוריים נוספים וסלילת שבילי אופניים, אבל במקביל אני מאמין שאין מנוס מצמצום כלי הרכב הפרטיים ושימוש גובר בנסיעות שיתופיות ותחבורה ציבורית. שילוב מיזם זה בעיר ייתן מענה נוסף לכל אלו שזקוקים מדי פעם לרכב פרטי, אך גם יכולים להסתדר בלעדיו. יש לציין כי קידום הטמעת המיזם בעיר נעשה בעידוד יו"ר ועדת התחבורה בעירייה, חבר המועצה ישראל מוטעי שמעורב בקידום הקצאת פריסת החניות הייעודיות וחנייה חינם בכחול לבן וכן בשינוי חוק העזר העירוני לטובת העניין".
המיזם צפוי להתרחב בשנה הראשונה עד לכ-70 רכבים. בהתאם לביקוש והיקף השימוש תורחב פריסת הרכבים לפי הצורך. הרכבים יהיו זמינים 24 שעות ביממה, שבעה ימים בשבוע וניתן להזמין אותם בכל עת, באמצעות אתר האינטרנט של החברה, או בטלפון דרך שירות הלקוחות ובהמשך דרך אפליקציה.
גיל לייזר מנכ"ל CAR2GO מקבוצת שגריר: "אנחנו בעיצומה של מהפיכה בתחום התחבורה השיתופית שצפויה לצמצם בהדרגה את מספר כלי הרכב בכבישים ולסייע במצוקת החנייה בעיר. מדובר בפתרון פרקטי המוכח בארץ ובעולם כיעיל".

צילום: חורחה נובומינסקי

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

אולי יעניין אותך גם:

מעבדת סמים צילום דוברות משטרת ישראל

עשרות ק"ג של סמים נתפסו בדירה בבת ים

תפריט נגישות