n
דף הבית / חולון / חדשות חולון / בדרך לחתונה, עוצרים בוולפסון (עם צירים!)

בדרך לחתונה, עוצרים בוולפסון (עם צירים!)

הצירים של מוריה, התחילו בדרך לחתות אחותה. לתינוק שבדרך לא ממש היה איכפת שאבא ואמא רוצים צריכים להגיע אל אולם האירועים, הם עשו סיבוב והגיעו אל בית החולים וולפסון. הסוף- מפתיע ומרגש!

מוריה ובעלה צילום דוברות וולפסון

"הכל כבר היה מוכן, קניתי שמלה ובעלי קנה חליפה, התאריך המקורי בכלל היה אמור להיות בעוד שבועיים" סיפרה מוריה סומר, תושבת ת"א בת ה-26 אשר ילדה את בנה הבכור בהפתעה וצירי לידתה החלו ביום חתונתה של אחותה – אוריה.

"הלידה תפסה אותנו בהפתעה מוחלטת" מוסיף ידידיה סומר, בעלה של מוריה :"מוריה הייתה במעקב של הריון בסיכון ובהתייעצות עם רופאי וולפסון, החלטנו לטובת בריאותה ובריאות התינוק לזרז את הלידה.

ההחלטה הייתה מידית והתקבלה בזמן קצר יחסית כך שפתאום מצאנו את עצמנו פה במחלקה. ייצא שהצירים התחילו במקביל לחתונה, הכל קרה באופן מהיר ובלתי צפוי".

מוריה מיהרה להתקשר לאחותה, אוריה ולבשר לה כי לא תוכל להגיע לחתונתה: "היה לי מאוד חשוב לשמוע את הקול שלה בטלפון ולוודא שהיא לא פגועה, זו אחותי הקטנה ויחידה ואנחנו מאוד קרובות, היה לי קשה".

אלא שרגע לפני תחילת החופה, אחותה של מוריה – אוריה, החליטה להפתיע אותה והגיעה לבושה בשמלת הכלה הישר למחלקת היולדות במרכז הרפואי וולפסון כדי לראות אותה.

חתונה בבית חולים צילום דוברות וולפסון

"היא באה לפה עם השמלה רגע לפני החתונה, כל המשפחה הגיעה ואפילו הצוות הרפואי מחא לנו כפיים וליווה את הרגע המרגש" מספר ידידיה. מיד לאחר מכן, צוות מחלקת יולדות וצוות המחשוב במרכז הרפואי וולפסון נרתמו על מנת לשדר למוריה במסך מיוחד בשידור חי את רגע החופה המרגש. יום למחרת, מוריה ילדה בהצלחה את בנה הבכור וההתרגשות הייתה רבה מאוד.

תינוק בא לעולם צילום דוברות וולפסון

מוריה מסכמת: "אנחנו מודים מכל הלב לכל הצוות המקצועי והרגיש בוולפסון. היחס האישי והחם שקיבלנו פה לאורך כל הדרך הוא זה שגרם לנו לבחור במחלקת היולדות במרכז הרפואי וולפסון, אין ספק שנבוא לפה גם בלידה השנייה בע"ה".

פרופ' ערן ויינר, מנהל מחלקת היולדות במרכז הרפואי וולפסון: "הלידה של מוריה ללא ספק בלתי נשכחת עבור הצוות הרפואי. ההחלטה לזרז את הלידה נועדה מתוך ראייה של טובת המטופלת לנגד עינינו ועל מנת למנוע סיכונים וסיבוכים אפשריים. זכינו ללוות אותה ואת משפחתה ברגע של שמחה כפולה : לידת בנה הבכור וחתונתה של אחותה. אנחנו שמחים שהלידה עברה בשלום ומאחלים ליולדת הטריה המון מזל טוב!"

כלה צילום דוברות וולפסון

צילומים: יניב שמידט

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

מתן דיל

ראש העיר מתן דיל מציג: פסטיבלים לא, שיפוצים ויועצים כן

תפריט נגישות