n
דף הבית / חולון / חדשות חולון / אלופת המדינה הלמה בגליל העליון!

אלופת המדינה הלמה בגליל העליון!

בשנות ה-90, בעיתון ספורט שהיה יוצא אחרי משחק כמו שהתקיים אתמול בחולון, כנראה שזאת הייתה הכותרת. כשביציע יושב המלך החולוני, אלופת המדינה פתחה את הפלייאוף עם הצהרת כוונות מרשימה!

שון דאוסן פרדי בורדיון ג'ו רגלנד צילום לילך וייס-רוזנברג מנהלת הליגה
שון, פרדי וג'ו נהנים מכל רגע
(רועי אסף)

כמו בעונה שעברה גם העונה חולון והגליל העליון נפגשות ברבע גמר הפלייאוף ואצל האלופה לא מתביישים לחלום שגם העונה הזאת תסתיים כמו העונה שעברה. בינתיים כצעד ראשון, חולוניה נראתה מצוין ודרסה את האדומים מהגליל 106:69.

עוד לפני השריקה הראשונה, הקהל התחיל בחימום כאשר גדי רבינוביץ הציג את המלך החולוני האחד והיחיד- ישראל אלימלך, שהגיע לביקור בזק בארץ לרגל חתונת בנו נדב (מזל טוב למשפחת המלוכה!). ישראל, עלה אחר כבוד ליציע שנקרא על שמו והתקבל בחיבוק ענק על ידי האוהדים שחלקם עדיין לא נולדו כשהוא כידרר על הפרקט באולם הפחים.

ישראל אלימלך אבי מאור צילום לילך וייס רוזנברג, מנהלת הליגה

המלך ישראל יחד עם אגדה חולונית נוספת- אבי מאור

המשחק התחיל כשגיא גודס משאיר על הספסל את הקפטן כריס ג'ונסון שערב קודם, לא חש בטוב ואף הקיא בתחילת המשחק. ג'ונסון שהתעקש להתלבש, ראה את קבוצתו מתקשה בדקות הראשונות כשהאורחים מהגליל ברחו ל- 14:6.

כריס ג'ונסון צילום לילך וייס-רוזנברג מנהלת הליגה

הקפטן התעקש לשחק למרות שלא חש בטוב

למרות החולשה שלו, הקפטן יחד עם האריס ובורדיון עלו מהספסל, ההגנה הפכה אגרסיבית יותר וחולוניה התחילה להניע. רגלנד ניווט היטב את חבריו ועד לסיום הרבע חולוניה הצליחה חולוניה עם סל ועבירה של ג'ונסון, להפוך את התוצאה ל- 22:20

סיג'י האריס כריס ג'ונסון צילום לילך וייס-רוזנברג מנהלת הליגה

האריס, ג'ונסון ומשגב

מהרבע השני, בעלי הבית לקחו את העניינים לידיים ופשוט התחילו לשטוף את הפרקט. פרדי בורדיון עם שלשה ועוד עבירה לזכותו, חגג בדרך מקורית ומחווה לנועה קירל עם תנועת ה"יוניקורן" וחולוניה המשיכה לרקוד על המגרש עם דאוסן, האריס וגם נתנאל ארצי שקלע את הנקודות הראשונות שלו בהיכל הסגול. ריצת 13:0 הורידה את האוויר של האדומים בשלב מוקדם מאוד במשחק ואת המחצית חתם היידן דלטון עם שלשה ענקית שקבעה 51:39.

פרדי בורדיון יוניקורן צילום לילך וייס-רוזנברג מנהלת הליגה

פרדי "יוניקורן" בורדיון

המחצית השנייה הייתה בסימן הצגה חולונית על הפרקט. האריס המשיך ללהוט מחוץ לקשת, רגלנד סגר ריצת 12:0 ומהצד השני נמרוד לוי שהאוהדים החולונים לא מחבבים בלשון המעטה עוד מהקיץ האחרון, החליט לשבור את הכלים ו"זכה" למחרוזת שירים לא מחמיאים מהקהל הסגול. ההפרש המשיך לעלות וניב משגב חתם רבע שלישי ענק עם סל ועבירה שקבעו 78:52 אחרי 30 דקות של משחק.

שון דאוסן צילום לילך וייס-רוזנברג מנהלת הליגה

עוד משחק מצוין, שון דאוסן

האלופה לא הורידה את הרגל מהגז גם ברבע האחרון, האורחים מהצפון שכבר הבינו שהמשחק גמור, התחילו לשחק באגרסיביות, מה שלא עזר להם יותר מידי. גודס העלה מהספסל את שחר עמיר שבשתי חדירות יפהפיות בתוך פחות מדקה, העיף את היציעים הסגולים אל הגג. אחריו הגיע תורו של ניב בלול הצעיר שכמו עמיר, לא חיכה יותר מידי והצטרף לחגיגה עם 2 שלשות רצופות. אופק פוגלמן נכנס לשתי הדקות האחרונות ולא נשאר מחוץ לרשימה כשקלע 2 משלו וחתם את תוצאת המשחק- 106:69 ענק לחולוניה שעולה ל- 1:0 בסדרה.

אופק פוגלמן צילום לילך וייס-רוזנברג מנהלת הליגה

לא נשאר בחוץ- אופק פוגלמן

קלעו (כולם!): האריס 20, רגלנד ודאוסן 13 כל אחד, ג'ונסון 11, משגב 10, בורדיון וארצי 7 כל אחד, בלול, עמיר וג'ונס 6 כל אחד, דלטון 5 ופוגלמן 2.

ביום חמישי תקווה חולון לרשום ניצחון שני העונה בכפר בלום ולהפוך את המשחק הבא בחולון לזה שיכול לעלות אותה לשלב חצי גמר הפלייאוף.

נתנאל ארצי שחר עמיר צילום לילך וייס-רוזנברג מנהלת הליגה

נתנאל ארצי חוגג עם שחר עמיר

כל הצילומים: לילך וייס-רוזנברג, מנהלת הליגה

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

11 (4)

מאות השתתפו בהפנינג פסח במקווה ישראל

תפריט נגישות