n
דף הבית / חולון / חדשות חולון / תושב חולון נחסם בחניון ותקף את החוסם עם מגרפה

תושב חולון נחסם בחניון ותקף את החוסם עם מגרפה

כתב אישום הוגש כנגד תושב חולון אחרי שנחסם בחניון בשכונת תל גיבורים ולמרות שבעל הרכב החוסם הגיע להרגיע אותו, איים עליו ואחר כך גם תקף אותו בחפץ חד, ככל הנראה מגרפה

מגרפה צילום PIXABAY
צילום: PIXABAY

הסיפור ההזוי התרחש לפני כשבועיים בחניון ברחוב הטייסים בחולון. תושב חולון כבן 40, ניסה לצאת מחניון ברחוב וגילה כי רכבו נחסם על ידי רכב אחר. הוא לא שם לב שעל שמשת הרכב החוסם יש הודעה עם מספר טלפון והחל להשתולל.

בעל הרכב החוסם ואביו, הגיעו אל המקום וניסו להרגיע את הנאשם תוך שהם מסבירים לו שיש מספר טלפון והוא רק היה צריך להתקשר במקום לכעוס. הנאשם לא נרגע והמשיך לאיים על השניים.

על פי כתב האישום, הנאשם התקשר אל אישתו וביקש ממנה להגיע. היא חזרה עם קרש ומגרפה מברזל באמצעותה תקף הנאשם את בעל הרכב החוסם וגרם לו לפציעה חודרת בראשו.

בחקירתו הודה בתקיפה אך טען להגנה עצמית ואף שרצה להגיע לתחנת המשטרה ולהסגיר את עצמו. בנוסף, הכחיש כי אישתו הביאה לו מגרפה וטען שמצא את הכלי איתו תקף, בשיחים ליד החניון.

בדיון שהתקיים אתמול (שלישי) בבית המשפט, החליטה השופטת לשחרר את הנאשם למעצר בית בתנאים מגבילים, אחרי שצפתה בסרטון ממצלמת אבטחה שתיעדה את האירוע. היא ציינה כי למרות הרשעות קודמות של הנאשם, היא מאמינה שאין הוא מהווה סכנה נכון להיום.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

image003

תערוכה מיוחדת בבת ים: מהגטו ל"שכונת חיים"

תפריט נגישות