n
דף הבית / חולון / חדשות חולון / פרסום ראשון: מורן ישראל נפגש אמש בחשאי עם רבני ש״ס חולון לבקש את תמיכתם

פרסום ראשון: מורן ישראל נפגש אמש בחשאי עם רבני ש״ס חולון לבקש את תמיכתם

המועמד מורן ישראל מנהל כבר חודשים את קמפיין ״המועמד הליברלי״, אלא שמאחורי גבם של בוחריו, מורן נפגש בחשאי אמש (ראשון 25.2) עם הרב אליהו רבי מהרבנים המוערכים בעיר ובנו של מנהיגה הרוחני של תנועת ש״ס בחולון וביקש את תמיכת ש״ס במועמדותו בבחירות. גורם פוליטי בכיר: ״הצביעות במקרה הזה שוברת את כל השיאים״. במטה מורן ישראל מאשרים את הפגישה וטוענים:״הוא הוזמן לרב ונענה בשמחה״

מורן ישראל
מורן ישראל והרב אליהו רבי. צילום: פייסבוק

כבר מספר חודשים שמורן ישראל מנהל קמפיין בחולון על הטיקט של המועמד ה״ליברלי״ תוך שאיש העסקים ברננדו בלחוביץ, מקורבו והתורם המרכזי שלו למערכת הבחירות מפיץ קמפיין הכפשות המתריע מהתחזקות של ש״ס בחולון. אלא שלציניות הפוליטית אין ככל הנראה גבולות. אנו חושפים כי אתמול, יום ראשון ה-25.2 נפגש מורן ישראל בחשאי עם הרב אליהו רבי, רב מוערך מאוד בעיר, בנו של מנהיגה הרוחני של ש״ס בחולון הרב חיים רבי, וביקש את תמיכתו במועמדתו לבחירות ברשויות המקומיות.

מורן יצטרך כעת לענות תשובות לבוחריו על הדיל הפוליטי שניסה לרקום עם ש״ס בחולון במטרה להיבחר, חרף הקמפיין שניהלו אנשיו נגד ש״ס בחודשים האחרונים. גורם במערכת הפוליטית אמר לגל גפן, ״בחירות זה דבר מאוד ציני אבל הצביעות במקרה הזה שוברת את השיאים. מורן גם מנהל ביד אחת קמפיין שפוגע מאוד בכל אדם מסורתי ואמוני. הוא ואנשיו תוקפים את ש״ס מבוקר עד ערב ואז מסתבר שהוא נפגש עם ש״ס כדי לנסות לקבל את תמיכתם. מדובר באופרטוניזם פוליטי ושימוש ציני בבוחרים ברמות הכי קשות״.

מטעמו של מורן ישראל נמסר: המתמודד לראשות העיר מכיר היטב את הרב אליהו רבי, בנו של מנהיג ש"ס בחולון, מהיותם שכנים ותושבי שכונת תל גיבורים בעיר. הרב אליהו רבי, מוקיר ומעריך את מורן ואף הזמין אותו למפגש עם אביו בו זימן אותו לחתונתה של בתו, היום בערב. מורן ישראל מכבד כל אדם באשר הוא ויתרה מכך בהיותו אדם מסורתי בעצמו, נענה בשמחה למפגש עם הרב. מורן ישראל מאמין ודוגל בכבוד האדם ורואה לנגד עיניו את צרכיהם של כלל הקהילות בחולון. מורן ישראל דוגל בזכותו של כל תושב לבחור את המועמד המתאים ביותר לראשות העיר ומעולם לא התבטא כנגד רבני ש"ס המהווים חלק מהפסיפס הקהילתי בחולון״.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

11 (4)

מאות השתתפו בהפנינג פסח במקווה ישראל

תפריט נגישות