n
דף הבית / חולון / חדשות חולון / הערים התאומות של חולון תומכות ומחזקות את ישראל

הערים התאומות של חולון תומכות ומחזקות את ישראל

נציגי הערים מתראיינים בכל התקשורת בארצם ומביעים הזדהות, שולחים מסרי חיזוק ותמיכה וחלק מהעיריות אף הורידו את דגל עירם לחצי התורן

חולון ערים תאומות צילום עיריית חולון
גן הערים התאומות- צילום: עיריית חולון

עריה התאומות של חולון בעולם מתייצבות לצדה ולצד מדינת ישראל בימים קשים אלה, ומסייעות במלאכת ההסברה הבינלאומית החשובה.

במהלך השבוע האחרון התראיינו נציגי הערים התאומות בכלי תקשורת רבים בארצותיהם, סיפרו על אודות המתרחש בארץ והביעו תמיכה בלתי מסויגת בישראל ובאזרחיה.

בנוסף, התראיינו לתקשורת הגרמנית נועה גני ונוגה מקמל, תלמידות בית הספר קריית שרת מחולון, שהתארחו לפני כחודשיים בעיר התאומה האן מונדן, במסגרת משלחת חילופי נוער. השתיים שיתפו את העם הגרמני בתחושות האישיות שלהן ותיארו את מציאות החיים בישראל כיום.

בין היתר אמרו הנערות: "המצב לא קל. אנחנו מנסים כמיטב יכולתנו להיות חזקים. לא קל לסבול את העומס הנפשי. אנשים רבים בישראל איבדו או יאבדו בני משפחה. קשה לנערות כמונו להבין את זה. אפילו בעברית קשה לתאר את זה במילים. שמענו על אנשים שנלקחו כבני ערובה. משום מקום המדינה שלנו הותקפה."

כמו כן, עיריית חולון מקבלת בימים אלה מכתבי תמיכה ועידוד רבים מעריה התאומות, כמו גם סרטוני וידאו עם מילות חיזוק לתושבי חולון וישראל. חלק מערים אלה קיימו גם עצרות תמיכה והורידו את דגליהן לחצי התורן, לאות הזדהות.

יצוין, כי אנשי הקשר בערים התאומות מצויים בקשר שוטף עם מחלקת קשרי חוץ בעיריית חולון, ומקבלים מאנשיה תדרוכים שוטפים על אודות המצב.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

11 (4)

מאות השתתפו בהפנינג פסח במקווה ישראל

תפריט נגישות