n
דף הבית / צרכנות / המדף של בתי – באתי, בדקתי, המלצתי!

המדף של בתי – באתי, בדקתי, המלצתי!

כל מה שחדש על המדף עכשיו אצלכם

צילום: פרטי
צילום: פרטי

צבר יוצאת בבשורה קולינרית חדשה ומשיקה את "המעדנייה של צבר" – סדרת גבינות עם ירקות קלויים, ממרחים וסלטים

בשלב הראשון תשיק צבר סידרת ממרחים על בסיס גבינת לאבנה בשילוב ירקות קלויים: לאבנה עם קרם פלפלים, לאבנה עם חציל על האש ולאבנה עם פלפל חריף וגרגירי חומוס. לצידם, משיקה החברה גם שורת ממרחים עם מתכונים עדכניים של אריסה, סחוג ירוק וסחוג אדום, פסטו ועגבניות מיובשות וכן סלטים.

צילום : סטודיו אוסם
צילום : סטודיו אוסם

 

מותג השוקולד הצעיר והבועט בעולם מגיע לישראל, טוני'ס שוקולונלי: מותג השוקולד ההולנדי שיצא למאבק נגד הניצול והעבדות במטעי הקקאו וחרט על דגלו ייצור שוקולד  100%  Slave Free, טוני'ס שוקולונלי יימכר בארץ בחמישה טעמים: שוקולד חלב, חלב עם אגוזי לוז, שוקולד חלב עם שקדים ודבש, שוקולד מריר 70% ושוקולד מריר עם שקדים ומלח, המחיר: 18.9 שקלים לחפיסה שמשקלה 180 גרם, המוצר כשר חלבי לאוכלי אבקת חלב נוכרי.

 

צילום באדיבות ליימן שליסל
צילום באדיבות ליימן שליסל

 

ג'ל נוגדי החמצון RESERVE מבית JEUNESSE GLOBAL מסייע להגנה הטבעית של הגוף:

חברת האנטי אייג'ינג ותוספי התזונה JEUNESSE GLOBAL, משלבת מדע פורץ דרך בקו מוצרים המתמקד בשיפור איכות החיים – הן ברמת הנראות, הן ברמת התחושה וההרגשה והן ברמת האיזון התזונתי – מציעה תוסף תזונה אשר מסייע להגנה הטבעית של הגוף, האיזון התזונתי ושמירה על משקל אידיאלי. תוסף תזונה ג'ל המכיל רכיב בעל סגולות- רזבטרול.

ג'ל נוגד חימצון reserve צילום: יחצ חו"ל
ג'ל נוגד חימצון reserve צילום: יחצ חו"ל

 

מותג הקוסמטיקה GA-DE משיק:WAVELASH CURLING & DEFINITION MASCARA– מסקרה עם מברשת היברידית דו צדדית המעבה, מעגלת ומאריכה כל ריס וריס,   בעלת מברשת היברידית דו-צדדית, הצד השטוח עוטף את הריסים בגוון שחור עז, והשני מסרק ומפריד את הריסים בנוסף קצה המסקרה מעוצב ככתר ומגיע לריסים הקצרים והדקים ביותר גם בפינות העין.

מסקרה מבית ג'ייד, צילום יח"צ חו"ל
מסקרה מבית ג'ייד, צילום יח"צ חו"ל

 

לראשונה תיפתח בארץ חנות קונספט ייעודית לפורים, רשת האיפור והטיפוח SACARA תהפוך את הסניף בקניון הזהב לסניף פופ אפ חווייתי לפורים
אשר יכלול היצע שלם של מוצרי איפור וטיפוח,  אקססוריז ותכשיטים ייעודיים לחג הפורים למגוון הגילאים, החל מילדים בגיל הרך ועד מבוגרים. במסגרת זו רשת SACARA תהפוך את סניף הדגל, בקניון הזהב בראשון לציון, לחנות קונספט שתיפעל במשך חודש וחצי לקראת חג הפורים בלבד, החל מהיום ה 9.2.2022 עד ה 18.3.2022.

 

חנות קונספט לפורים של רשת סאקרה צילום: אסף לב
חנות קונספט לפורים של רשת סאקרה צילום: אסף לב

 

גלידת שטראוס פותחת את עונת הגלידות עם השקות חדשות ומסקרנות!

החורף מתקרב לסיומו ועם חג הפסח שכבר באופק – "גלידת שטראוס" מכריזה על פתיחת עונת הגלידות 2022 ומשיקה מוצרים חדשים במספר קטגוריותמגנום לבן תות: שלגון שמנת בטעם וניל עם ריפל בטעם תות בציפוי שוקולד לבן מעולה ושברי אגוזי לוז מסוכרים,מאגדת מיני מגנום מריר Intense Dark: שלגון שמנת בטעם שוקולד מריר בציפוי שוקולד מריר מעולה, קטגורית BETTER FOR YOU: סולרו בר קוקוס – גלידת שרבט עם קוקוס בציפוי המכיל שוקולד חלב עם שבבי קוקוס קלויים. קטגורית ילדים"קשת בענן": מעדן קפוא בטעמי מרשמלו, תות ווניל

צילום: סטודיו 0304
צילום: סטודיו 0304

 

 

קליית גת מחדשת ומרחיבה את סל מוצריה ומשיקה שתי סדרות של פיצוחים בצנצנות:
·       סדרת המנצ'יס: פריכיות אורז בטעם צ'ילי, רביולי – חטיפי בוטנים בטעם ברביקיו ומנצ'יס – תערובת חטיפי אורז
·       סדרת התערובות: תערובת אגוזים וחמוציות מצופות שוקולד מריר 47%, תערובת אגוזים מקורמלים וצימוקים בציפוי שוקולד מריר 47%

 

צילום באדיבות ליימן שליסל
צילום באדיבות ליימן שליסל

 

המותגים LAVIDO  ו MODIBODI יוצאים בשיתוף פעולה לרגל יום האישה הבינלאומי, במסגרתו: משיקים מארז לנשים "למענך ולמענן"  במחיר מיוחד של 179.90 ₪ בלבד – במהדורה מוגבלת.
המארז מכיל 3 מוצרים: סבון לשטיפה אינטימי, תחתוני מחזור מודיבודי  וקרם לילה בגודל מיוחד.הרווחים של המארז יועברו לעמותת אמ"ן – אדמת מרפא נשית – עמותה המיועדת לנשים המתמודדות עם משבר נפשי בעקבות אלימות מינית.

 

צילום :רונן מנגן
צילום :רונן מנגן

 

 

 

 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

זגה פינות אוכל שולחןפינת אוכל מיקס אנד מץ'- צילום_ סטודיו זגה

שולחן לפסח בהתאמה אישית, רק ברשת ZAGA

תפריט נגישות