n
דף הבית / רחובות / חדשות רחובות / ריח רע: תושב רחובות חשוד כי הונה לקוחות באתר למכירת בשמים

ריח רע: תושב רחובות חשוד כי הונה לקוחות באתר למכירת בשמים

חשד: תושב רחובות הקים אתר למכירת בשמים והונה את הלקוחות בעשרות אלפי שקלים. המשטרה פתחה בחקירה

כרטיסי הסים שבהם השתמש החשוד. צילום: דוברות המשטרה
כרטיסי הסים שבהם השתמש החשוד. צילום: דוברות המשטרה

חקירה סמויה של מחלק הסייבר ביחידה המרכזית של משטרת ישראל, הביאה למעצרו של תושב רחובות בן 30 בחשד שהקים אתר אינטרנט בשם "בושם ליין" הנחזה לאתר למכירת בשמים בכתובת www.bosemline.com ובאמצעותו הונה עשרות לקוחות. מהחקירה עלה חשד לפיו יצר החשוד קשר עם הלקוחות באמצעות אפליקציית הוואטסאפ, לאחר שרכשו בושם באתר, וביקש מהם להעביר לו את קוד האימות שהם קיבלו מחברת האשראי על מנת להשלים את רכישת הבושם. באמצעות פרטי האשראי והקוד ביצע החשוד עסקאות בסכומים של עשרות אלפי שקלים.

בחיפוש שערכו הבלשים בביתו של החשוד נתפסו מכשירי מודם ואלפי כרטיסי סים באמצעותם ניסה החשוד להסוות את פעילותו ואיתם על פי החשד יצר קשר עם הלקוחות. החשוד הובא ביום ראשון השבוע לדיון בעניינו בבימ"ש השלום בראשל"צ בסיומו הוארך מעצרו בחמישה ימים.

משטרת ישראל קוראת לכל מי שביצע רכישה באתר ונפל קורבן לשיטה המתוארת, לגשת לתחנת המשטרה הקרובה ולהגיש תלונה.

עוד נמסר בהודעת המשטרה: "על מנת למנוע הונאות מסוג זה אנו מזכירים כי אין למסור את קוד האימות שנשלח מחברת האשראי לאף גורם והשימוש בו הוא אישי בלבד".

החקירה נמשכת.

 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

WhatsApp Image 2024-04-18 at 17.23.45_99d72a7f

שחקן צפרירים חולון הורחק ל-99 שנים!

תפריט נגישות