n
דף הבית / חולון / חדשות חולון / "המינימום שעירייה צריכה לעשות זה לספק מענה ותחושת ביטחון במצבי חירום לתושבים״

"המינימום שעירייה צריכה לעשות זה לספק מענה ותחושת ביטחון במצבי חירום לתושבים״

מסיוע בפתיחה והשמשת מקלטים לתושבים, אירוח משפחות מהדרום ועד פתיחת קו לתושבים החווים תחושות מצוקה: עו"ד ניסן זכריה, המועמד לראשות העיר ומועמדי רשימת יחד למועצה הגישו סיוע אישי לציבור תושבי חולון והדרום

בתמונה:ניסן וסבטה רעייתו מארחים זוג מהדרום
בתמונה:ניסן וסבטה רעייתו מארחים זוג מהדרום

עו"ד ניסן זכריה, יו"ר תנועת יחד והמועמד לראשות העיר חולון מסר: "המינימום שעירייה צריכה לעשות זה לספק מענה ותחושת ביטחון במצבי חירום לתושבים, לא עשינו שום דבר מעבר לנדרש- כחבר מועצה ומועמד לראשות העיר – זו חובתי הבסיסית. אני מזמין כל תושב או תושבת שחווים בעיה במרחבים המוגנים ליצור קשר עכשיו בטלפון האישי שלי: 054-427-5000. אנחנו נגיע ונעזור לכולם ללא יוצאים מן הכלל".

על רקע תקיפת החמאס וגורמי טרור בישראל והמלחמה בעזה, יזמו אתמול (שבת) חבר מועצת העיר, ניסן זכריה, המועמד לראשות העיר חולון בימים אלו וחברי רשימתו מספר פעולות חירום במטרה לסייע לציבור וביניהן: סיוע אישי בפתיחת מקלטים תקולים ונעולים, ייזום בק אופיס של משפחות מחולון המעוניינות לארח משפחות מהדרום, לרבות משפחתו של זכריה ופתיחת קו לתושבים, המתמודדים עם תחושות קשות על רקע המצב. עוד יצוין כי עו"ד זכריה חשף את מספרו האישי וקיים קשר ישיר עם תושבים ותושבות.

כאמור, אתמול (שבת) בשעה 12:00 לערך פנה עו"ד ניסן זכריה לציבור התושבים ותושבי הדרום באמצעות דף הפייסבוק לצד מסרונים אישיים לכ-94,000 תושבים והזמין אותם לדווח לו באמצעות חשיפת מספרו האישי על כשלים בפתיחת מקלטים, תקלות חשמל במקלטים כל אלו לצד רתימת משפחות מחולון, המעוניינות לארח משפחות מהדרום. עוד יצוין כי גם ניסן אירח במהלך הלילה שבין שבת לראשון זוג תושבי דרום בביתו שבשכונת ג'סי כהן בעיר.

הבוקר (ראשון) פרסם עו"ד ניסן זכריה את מספרה האישי של חברת רשימתו, דורית קמרי, אשת חינוך והדרכת הורים וילדים, הידועה לרבים בעיר, זאת במטרה לתת מענה אישי לתושבות ולתושבים החשים מצוקה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

WhatsApp Image 2024-04-28 at 14.35.43_a7718d94

שריפה בבניין מגורים בבת ים

תפריט נגישות