n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / אישה נרצחה בראשון לציון!

אישה נרצחה בראשון לציון!

גבר חשוד שרצח את גרושתו הבוקר (שישי) ברחוב רמז בראשון לציון. עדי ראייה מספרים על ריב וצעקות רבות לפני שעל פי החשד דקר אותה למוות

ניידת משטרה אמבולנס צילום תיעוד מבצעי מדא
צילום ארכיון: תיעוד מבצעי מד"א

שוטרי תחנת ראשון לציון פתחו הבוקר (שישי) בחקירה מואצת, עם קבלת דיווח במוקד 100 בדבר חשד לאירוע אלימות, במהלכו גבר על פי החשד דקר את גרושתו בביתם בעיר.

בתוך כך, השוטרים שהגיעו למקום איתרו אשה בשנות החמישים לחייה בדירה כאשר על פי גורמי רפואה הוגדר מצבה אנוש ובתום נסיונות החייאה נקבע כעת מותה. כאמור, השוטרים עצרו את הגרוש – תושב ראשון לציון בשנות החמישים לחייו ובסיום חקירתו יובא בפני בית המשפט בבקשה להאריך מעצרו בהתאם לצורכי החקירה.

מבדיקה עולה, כי בשנת 2021 נפתח תיק בין השניים המתייחס לחשד לאירוע משנת 2019, אולם בהיעדר שיתוף פעולה, נגנז על ידי התביעה, בתום בחינה משפטית.

שוטרים זירת רצח

שוטרים בזירת הרצח- צילום: דוברות משטרת ישראל

בשעה 06:54 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב איילון, על אישה מחוסרת הכרה על רקע ארוע אלימות בבניין ברחוב רמז בראשון לציון. חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי ולאחר ניסיונות החייאה קובעים את מותה של אישה כבת 55.

חובש רפואת חרום במד"א אורי שטיינמץ ופאראמדיק מד"א מתן דושי, סיפרו: ראינו בחדר המדרגות אישה כבת 55 מוחסרת הכרה, ללא נשימה וללא דופק, היא סבלה מחבלות, מייד הענקנו לה טיפול רפואי וביצענו פעולות החייאה מתקדמות וממושכות שבסופן נאלצנו לקבוע את מותה.

על פי עדי הראייה ברחוב, הנרצחת הספיקה לפתוח את תריס חלונה ולצרוח "הוא רוצח אותי!" כשהאירוע הטראגי החל. ככל הנראה בתה של הנרצחת, הייתה עדה לרצח המזעזע.

אמבולנס זירת רצח צילום תיעוד מבצעי מדא

זירת הרצח- צילום: תיעוד מבצעי מד"א

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

11 (4)

מאות השתתפו בהפנינג פסח במקווה ישראל

תפריט נגישות