n
דף הבית / חולון / חדשות חולון / גורמי אכיפה יחקרו: מי עומד מאחורי הפצת חדשות מזוייפות במטרה לפגוע בקמפיין של שי קינן

גורמי אכיפה יחקרו: מי עומד מאחורי הפצת חדשות מזוייפות במטרה לפגוע בקמפיין של שי קינן

צבא של בוטים, זיוף ידיעות חדשותיות וחשדות לעבירות פליליות – נראה שאחד המועמדים לראשות העיר חצה את הקו האדום ומפעיל מערך להפצת ידיעות כזב, במטרה לפגוע בקמפיין הבחירות של המועמד המוביל שי קינן. הידיעות המזויפות נסובות אודות תיאום כביכול בין קינן לבין מוטי ששון. מדובר בעבירות חמורות על החוק ועל טוהר הבחירות שנועדו לפגוע בהליך התקין של הבחירות לראשות העיר חולון.

צילום כתבה: השקמה
צילום כתבה: השקמה

מי מפחד משי קינן? ברשתות החברתיות בחולון נפוצו בימים האחרונים דיווחי כזב, "פייק ניוז" בכינוי העממי, במטרה לפגוע במועמד לראשות העיר חולון שי קינן, לפיהם הוא שוקל לרוץ במשותף עם ראש העיר המכהן מוטי ששון, דבר שלא היה ולא נברא. במסגרת קמפיין השקרים הופצה ידיעה מזוייפת שנחזית לכזו שפורסמה באתר "השקמה חולון" וכן הופעל מערך בוטים ברשתות החברתיות, שפעל כדי להדהד את הידיעה.

במטה הבחירות של שי קינן נערכים לאפשרות של התגברות ניסיונות הפגיעה והפצת השקרים, שמהווים עבירה חמורה על החוק ועל טוהר הבחירות. על פי גורם בכיר במטה בשלב זה כבר מעורבים בסוד העניינים גורמי חקירה בכירים ונבדק קצה חוט שמוביל ככל הנראה, לחשיפת המפעיל של מערך הבוטים האנונימי.

כזכור, קינן הוא מועמד הבחירות המוביל בבחירות לרשות המקומית בחולון, אשר יתקיימו ב-31 באוקטובר 2023.

שי קינן: פייסבוק
שי קינן: פייסבוק

 

ממטה הבחירות של סיעת "חולון מתחדשת בראשות שי קינן" נמסר: "בשלב זה ועל מנת שלא לפגוע בחקירה לא נוכל להתייחס לפרטים. אנו מודים לכלי התקשורת ומנהלי הקבוצות שגילו עירנות ושתפו פעולה עם הגורמים המוסמכים בבדיקת האירוע. הניסיון לזהם את מערכת הבחירות בחולון באמצעות ידיעות שקריות לא יצלח. אנו נחושים לשמור על מערכת בחירות עניינית ומכובדת".

ממקומון השקמה נמסר: "התוודענו לפרסום דרך הדובר של חבר המועצה, מיותר לציין כי אין לנו יד ורגל בנושא והידיעה הזו מעולם לא עלתה באתר בהשקעה או מי מטעמנו".

מלשכת ראש העיר, מוטי ששון, נמסר: "פייק ניוז".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

3 תגובות

  1. בהצלחה לשי

    מנגנון הפייק ודיפ סטייט עובד שעות נוספות לשימור כוחו חרף המיאוס הציבורי ממנו. האנרכיזם משתלם. אבל אנו לא אזרחים ס7ג ב עלינו לא יעבדו. קידום חלק מהעיר תוך הזנחה מכוונת של היתר לא יעבור יותר…

  2. שי קינן, אם תתחייב לשתי קדנציות בלבד אצביע לך

  3. אני גם חושבת שזה פייק ניוז מטרה לעשות פרסום עודף לצד אחד ,ולגרוף אהדה מאמינה למוטי ששון אין לו ענין לסלף הוא גם ככה ראש עיר ותיק.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

11 (4)

מאות השתתפו בהפנינג פסח במקווה ישראל

תפריט נגישות