n
דף הבית / בריאות / האגודה לסוכרת נעורים (סוג 1) בישראל תקיים השבוע את הכנס השנתי לקהילה 2023

האגודה לסוכרת נעורים (סוג 1) בישראל תקיים השבוע את הכנס השנתי לקהילה 2023

הכנס השנתי יעסוק במחקר, טכנולוגיות והתקדמות הטיפול בסוכרת סוג 1. הכנס יועבר באופן וירטואלי בעקבות המלחמה והוא פתוח לקהל הרחב, ללא עלות ובהרשמה מראש

WhatsApp Image 2023-11-27 at 10.01.40

 

 האגודה לסוכרת נעורים (סוג 1) בישראל תקיים השבוע את הכנס השנתי לקהילה 2023. השנה, בעקבות המלחמה, הכנס יועבר באופן וירטואלי והוא פתוח לקהל הרחב, ללא עלות ובהרשמה מראש.

 

הכנס יועבר בזום ובפייסבוק לייב ויחולק ליומיים, כאשר החלק הראשון ביום רביעי (29.11) והחלק השני למחרת, יום חמישי (30.11), בין השעות 18:00- 20:30.

 

ביום רביעי, הכנס יפתח בדברי פתיחה של מנכ"לית האגודה לסוכרת נוערים (סוג 1), אפרת טיש. לאחר מכן, יתקיים פאנל מומחים על מחקרים פורצי דרך וטכנולוגיות מתקדמות בהשתתפות: פרופ' רם וייס, פרופ' גיל ליבוביץ', פרופ' אורית חמיאל, פרופ' משה פיליפ וד"ר רועי אלדור. החלק הראשון של הכנס יחתם בהרצאה של ליאור אשל, מנכ"ל חברת הסטארט-אפ מייקסנס, והרצאה של ד"ר מוריס לסטר.

 

ביום חמישי, החלק השני של הכנס יפתח בדברי פתיחה של חברת ועד המנהל באגודה לסוכרת נעורים (סוג 1), קארין בלבוס ומנהלת קידום מדיניות וקשרי קהילה, אורית סלריוס נקר. לאחר מכן, תתקיים הרצאה של פרופ' זוהר לנדאו על 'הטיפול התרופתי בסוכרת סוג 1 – מחוץ לקופסא', והרצאה של פרופ' מריאנה רחמיאל על 'מה מומלץ לעשות כדי להישאר בטווח הסוכר הירוק' והרצאות של חברות טכנולוגיה.

 

הכנס השנתי פתוח לקהל הרחב, ללא עלות ובהרשמה מראש.

 

לינק להרשמה – 

https://us02web.zoom.us/meeting/register/tZEkcumurDkpG9fqW8vWxpT6fF74omsC7-s2

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

IMG-20240421-WA0003

ציון שבי מצא את הדרך להבריא את הגוף ואת הנפש דווקא בתקופה הקשה בחייו

תפריט נגישות