n
דף הבית / כללי / מה הטעמים האהובים על הקהל הישראלי בעוגות?

מה הטעמים האהובים על הקהל הישראלי בעוגות?

קולקציית קיץ חדשה של רשת מאפה נאמן וגם לרגל יום העוגות הבינלאומי סקר העוגות הגדול שנערך בקרב 50 סניפים ברחבי הארץ

נאמן
מאפה נאמן קרדיט גיל אבירם

לכבוד יום העוגות הבינלאומי החל ב20/7 ערכה רשת ״מאפה נאמן״ את סקר העוגות הגדול בקרב  50הסניפים של הרשת הפזורים רחבי הארץ מצפון – לדרום. 

 מנתוני הסקר עולה כי הקהל הישראלי צורך בין 8-10 עוגות בשנה בממוצע לאדם , עוד עולה מהסקר כי הטעמים האהובים על הישראלי הם :

 

  1. עוגת שוקולד קלאסית – 12%
  2. עוגת גבינה פירורים – 10%
  3. עוגת שמרים בטעם שוקולד – 9.9%
  4. עוגת גבינה אפויה – 8.7%
  5. עוגת שיש קלאסית–  8%
  6. עוגת שיש תפוז – 7.4% 
  7. עוגות מאפינס – 6.8%
  8. עוגת פררו רושה 5.6% 
  9. שמרים גבינה – 5.4% 
  10. טעמים נוספים – 26.2%

 

נאמן2
מאפה נאמן קרדיט גיל אבירם

 

קולקציית העוגות הקיציות של רשת "מאפה נאמן"  עשירה, מגוונת ומתאפיינת במבחר רחב של עוגות על בסיס פירות קייצים בטעמים  מצננים וממכרים. בלב הקולקציה ניתן למצוא עוגות סולרו מנגו, קראנץ' פיסטוק, גבינת אוכמניות, מוס גבינת תותים ועוד מגוון עוגות בשילובים של פירות וקרמים במתיקות מאוזנת שתהפוך אתה הקיץ לשמח וקריר יותר בפה.

 

הקולקציה משלבת חומרי גלם משובחים ומובחרים ועיצוב מרהיב על מנת להעניק חוויה קולינרית עשירה במיוחד. את הטעמים המיוחדים ניתן כבר לטעום ב-50 סניפי רשת "מאפה נאמן" הפזורים ברחבי הארץ.

מימי נאמן שייך מבעלי רשת מאפה נאמן, " רשת מאפה נאמן יוצאת בקולקציות חדשות בהתאם לעונות השנה וקשובה לטרנדים הקולינריים בארץ ובעולם, לצד המוצרים הקלאסיים שמככבים לאורך כל השנה על מנת להעניק ללקוחותיה חוויה קולינרית מקורית ומעניינת מלאת חידושים והפתעות".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

קרדיט: pixabay

מאז ועד היום: טבעות אירוסין ונישואין

תפריט נגישות