n
דף הבית / חוקר פרטי / העיקר שתהיה מרוצה

העיקר שתהיה מרוצה

חוקר פרטי
צילום: PIXABAY

לעידן היה קשה להאמין שרויטל אשתו תבגוד בו. גם לאחר תמונות מפלילות הוא עדיין לא עיכל וחשב שמדובר בידידים.

"יכול להיות שאתה טועה?" שאל אותי עידן בשעה שאני מראה לו את התוצאות של המעקב. "מה הכוונה?" שאלתי בחזרה כי באמת לא הבנתי לאיזה טעות הוא מתייחס. "לא יודע" ענה "אולי הם רק ידידים טובים וכאלה?!". עברתי בעצמי על התמונות ושלפתי אחת חושפנית במיוחד. "זה עדיין משאיר לך פתח לספק?!" בדר"כ זאת שאלה רטורית אבל במקרה של עידן כנראה זאת צריכה להיות שאלה אמיתית.

לא חשבתי שיש צורך להסביר אחרי שרואים את מה שאני מראה ללקוחות שלי. התמונות מדברות בעד עצמן, ומבחינתי כל תמונה שווה לאלף הסברים במילא. אחרי השאלות שעידן שאל אותי הצלחתי סוף סוף להבין באמת. הוא רואה את התמונות אבל לא מסוגל לעכל. זה לא חודר את התודעה שלו. קשה לו להאמין שזה המצב. זה יכול בהחלט להסביר איך היחסים שלהם הגיעו עד כה לנקודה הזאת.

 

"העסק שלי הוא לחיות"

עידן מאמין שזה החל כעשר שנים קודם לכן, כשהילדים שלהם היו עוד בני נוער. רויטל החלה להתלונן על אורח החיים שלה. היא לא שבעת רצון. לא מאושרת. מהר מאד היא קיטרה גם על עידן, כאחד שלא דואג לה. לא מפרגן. לא באמת תומך. מנקודת מבטו של עידן, היה משהו בדבריה אבל לא בקונוטציה שהיא מנסה להציג. תשומת הלב שלו הייתה בהישרדות עסקית וכלכלית, אחרי המפלה שהוא חווה. הוא יצא בשן ועין מסגירת העסק שלו, והחליט לנסות את מזלו עם עסק חדש. מאותו רגע הבטיח לעצמו שייקח אחריות אמיתית על ניהול עסקי ושגשוג כלכלי, וזה גבה ממנו מחיר בתחפושת של זמן שהוא יכול להקדיש למשפחה שלו.

אחרי שלב התלונות, החלו ההיעלמויות. זה התחיל מהליכות בפארק בשעות הערב, אח"כ שיעורי ספורט, משם נרשמה לחדר כושר ליד הבית. כמה חודשים לאחר מכן החלה לבלות עם חברות מהמכון. חברות שהוא אישית לא מכיר או פגש מעולם. "אם החיים שלך זה העסק, אז העסק שלי הוא לחיות" אמרה לו לא פעם. היה לעידן נח לקבל את זה כמו שזה. המצב הכספי היה זה שהינחה אותו. ותכל'ס, הבילויים שלה קנו לו שקט ממנה. זה הקל עליו. העיקר שהיא תהיה מרוצה.

"אם זה ככה, למה הגעת אלי?" שאלתי בפגישה הראשונה שלנו. בתוך כל השנים שככה זה מתנהל, היום הוא במצב אחר. העסק שלו יציב, והוא רצה זמן איכות עם רויטל. בסופו של דבר, היא האישה של חייו, והוא אוהב אותה. הוא קנה להם בהפתעה סוף שבוע רומנטי בספרד. כשהגיעו, היה קשה לו להבין את ההתנהלות. היא נסעה איתו לחו"ל, אבל עדיין זה הרגיש לו מוזר. המחשבה הראשונה הייתה שהם פשוט כבר לא רגילים לזה. יותר מדי זמן הם לא באמת בילו יחד. זה נראה היה שהיא לא שבעת רצון. זה הכעיס אותו אבל הוא נמנע מלדבר על זה. הוא לא רצה להרוס את הרגע. האמין שהדברים יסתדרו.

 

טעם מר 

על פניו, הם טיילו יחד בחו"ל, אולם אחרי יום וחצי, קשה כבר היה שלא להבחין שהיא עסוקה בנייד שלה יתר על המידה. ברירת המחדל שעברה לו בראש שהיא שולחת תמונות למשפחה ולחברות שלה, אולם בלילה התגנבה מחשבה חדשה, והוא ניגש לחטט בנייד. היא שלחה הודעות רבות לחברה הכי טובה שלה, מיכל. הוא עבר על ההודעות הראשונות והופתע מחלק מהנוסחים שנרשמו שם. זה לא בדיוק תקשורת שמתאימה לשיחה עם חברה. באותה נשימה הבחין שמיכל רשומה באנשי קשר כ"מיכל 2". למה שתיים?! אולי זאת חברה אחרת?! אולי יש לה שני מספרי טלפון?! זה רק גרם לו לתהות, אבל לא עשה עם זה דבר. הם חזרו לישראל, ונשאר לו טעם מר מהנסיעה.

עברו מספר חודשים עד שפגש אותי לראשונה. אחיו דחף אותו לפגוש אותי. הוא טען שמישהו ראה את רויטל עם גבר בבית קפה. עידן האמין אבל לא חשב שזה מוזר. "בטח מישהו מהחדר כושר" הסביר לאחיו, אבל אחיו היה אסרטיבי יותר ממנו. פגישה לא פשוטה הייתה לנו. הוא בחור מקסים וטוב, אבל יש נושא אחד שלא מצליח לחדור אליו. זה לקלוט את המציאות על מה שקורה באמת בבית. לולא אחיו, גם בטח לא הייתי מתחיל בחקירה.

 

הבנתי את גודל המחסום, רק אחרי שהראיתי לו את התמונות. ממש בלוק. הוא עדיין לא רצה לקלוט. בתכל'ס הוא ועוד איך קלט, אבל יצאו ממנו מילים אחרות. "מיכל 2 זה רק שם קוד במקום לרשום את השם האמיתי של הבחור" הסברתי לו אבל זכיתי חזרה למבט מזוגג. עידן מתקשה לעכל. אם יש משהו בטוח בחיים האלו, שהבעיה לא תעלם אם הוא יתעלם. זה ימשיך "לדפוק" לו על הדלת עד שהוא יבין, ואכן הזמן עשה את זה שלו והוא הבין.

לפעמים אני מצטער שאני לא יכול להכיר את הלקוחות שלי כמה שנים אחורנית. אז… באותו רגע שבו החלו הקיטורים וההיעלמויות או קודם, הרגע שבו הוא החליט להקדיש את חייו לעסקים. אולי הייתי מצליח לשכנע אותו שזה לא באמת אפקטיבי לתעדף תחום אחד בחיים על חשבון דברים אחרים. זה תמיד הרסני. מתישהו זה ימשוך את החיים למטה. החיים דורשים מאיתנו להתמודד עם הכל יחד במקביל, וכל תחום דורש את היחס המדויק עבורו.

מערכת יחסים מוצלחת מייצרת מין וואקום. כשהוא קיים, שום דבר אחר לא יכול להיכנס באמצע. יחד עם זאת, כשטיפה משחררים את הוואקום, משהו אחר יכול לחדור במקום. מספיק סדק קטנטן, והריק כבר לא נשאר ריק. משהו אחר ימלא אותו. נראה שעידן מבין את זה היום היטב, אבל במצבם הזוגי הנוכחי, כבר היה מאוחר מדי לתקן את זה. לא נשאר עם מי לדבר בצד השני.

 

הכותב הינו סאם זיברט, חוקר פרטי ובעליו של "סייט חקירות" 03-5322520. הסיפורים מבוססים על מקרים אמיתיים. הנפשות ופרטים נוספים שונו למניעת זיהוי הלקוחות.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

beach-gacf25a0d3_1920

סיפורו של חוקר: היום ששווה מיליונים

תפריט נגישות