דף הבית / כללי / כבשו את הפסגה

כבשו את הפסגה

שתי היריבות הגדולות נפגשו שוב לקרב ראש בראש, ואחרי הניצחון של רעננה במפגש הקודם, הגיע זמן הנקמה עם 67:60 של נערות ראשון לציון. הרבע הראשון עוד היה צמוד והסתיים בתוצאה 24:21 לראשון לציון. האדומות נתנו גז ברבע השני, קלעו 20 נקודות לעומת 8 של האורחות וירדו להפסקה ביתרון 44:29. מחצית שנייה עם יותר הגנה ופחות התקפה, אך הניצחון לא היה מוטל לספק אפילו לרגע, והנערות כובשות את פסגת הטבלה עם ניצחון חמישי במשחקי הפלייאוף. במחזור הקרוב, משחק חוץ מול מכבי חיפה. תמר ברגל 17 (11 ריבאונדים), עדן ציפל 17, מאיה צימרינג 15, מאי רווח 11, הדר גלאובך 5, ליאור בוזגלו 2.
שתי הקבוצות תפגשנה שוב בתחילת החודש הבא, בגמר גביע המדינה לנערות במשחק שיקדים את גמר גביע המדינה לנשים.
בליגה הלאומית, ניצחו הנערות 68:48 את אליצור תל אביב, ושמרו על מקומן בפסגת הטבלה. במחזור הקרוב תצאנה הבנות למשחק חוץ מול אס"א ירושלים.
בליגת העל, תחזור ביום שני הקרוב קבוצת הפועל ראשון לציון לפעילות אחרי פגרת הנבחרת, ותתמודד במשחק העונה שלה מול בני יהודה. ניצחון, יבטיח לה עונה נוספת בליגה, ואילו הפסד, יוריד אותה אל המקום האחרון בטבלה ויעביר את ההכרעה אל מחזור הסיום של הבית התחתון. שתי הקבוצות עם מספר נקודות זהה בתחתית הטבלה, כשלראשון לציון יתרון בגלל שני הניצחונות שלה על יריבתה במהלך העונה.

משחק העונה שלהן- צילום מנהלת הליגה

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

אולי יעניין אותך גם:

קרדיט: pixabay

מאז ועד היום: טבעות אירוסין ונישואין

תפריט נגישות