דף הבית / כללי / יריב אפרת – מיסטיקן ומתקשר

יריב אפרת – מיסטיקן ומתקשר

כתובת:
טלפון:

תכירו את יריב אפרתי, שם דבר בעולם המיסטיקה עוסק בייעוץ והכוונה לעסקים, אנשים פרטיים וקבוצות בכל תחומי החיים, יגלה לכם את מה שתצטרכו לדעת דרך קריאה בקלפי טארוט ותקשור.  

אם יריב מוכר לכם אז כנראה שאתם צודקים, כישוריו המיסטיים נחשפו לרבים איתנו דרך המרקע הטלוויזיוני בתוכניות כמו זמן מיסטיקה בערוץ 10 וכן התוכנית "המתקשרים" ששודרה בהוט. בעמוד הפיסבוק שלו אפרתי מנהל שידורים חינמיים במסגרתם מייעץ לקהל צופים העומד על כ 200,000 ועונה על מגוון שאלות, נכון להיום תכנית המיסטיקה בפיסבוק הנצפית ביותר בארץ.

בין שירותיו הרבים תוכלו למצוא חוגי בית העוסקים במיסטיקה, סדנאות לימוד בתחום, הרצאות להמונים, ימי השתלמויות וכמובן ייעוץ אישי בנושאים שונים כמו זוגיות, מעבר דירה, פוריות, פרנסה ועוד נוספים. לאלה מכם שפחות מעדיפים ייעוץ פרונטלי, מוצע לשירותכם מועדון מיסטי אינטרנטי המכיל מספר מסלולים שונים, כל מסלול כולל כמות שונה של שאלות בתמחור משתנה, כשהרעיון הוא לאפשר לאנשים לקבל ייעוץ והכוונה באמצעות פתיחה בקלפים ותקשור, מבלי לזוז מהספה. שאלות SOS דחופות תוכלנה לקבל מענה של עד 24 שעות, כך שבפעם הבאה שתרגישו טרודים ומודאגים ותרצו לקבל הדרכה מועילה דעו שתוכלו לקבל אותה תוך השקעת מינימום מאמץ.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

קרדיט: pixabay

מאז ועד היום: טבעות אירוסין ונישואין

תפריט נגישות