דף הבית / חדשות העיר / הסתיים קורס הקצבים הראשון בעיר

הסתיים קורס הקצבים הראשון בעיר

רונן דמארי

"תמיד יש מה ללמוד" מודה הקצב מאיר שלי מראשון לציון. מאיר הוא אחד מ-50 קצבים שהשלימו את הקורס שקיים השירות הווטרינרי העירוני במטרה להבטיח ניקיון בקצביות וטיפול נאות בבשר, בדגים ובעופות. הקורס הוצע בחינם לכל הקצבים ורבים מהם ניצלו את ההזדמנות בשתי ידיים. השלמת הקורס תהווה בעתיד דרישת סף מבחינת משרד הבריאות בבואו לשקול מתן רישיון לניהול אטליז.
הקורס בן החמישה ימים הוא חלק מתוכנית לקידום מערך השירות ואיכות המזון לתושבים שמוביל משה לבהר, חבר מועצת העיר ומחזיק תיק רישוי עסקים. יחד עם אגף רישוי עסקים, הווטרינר הראשי בעיר- ד"ר יהונתן אבן צור ומשרד הבריאות, הוחלט לגבש קורס שמכיל את כל המידע הרלוונטי לקצבי העיר. "זו עבודה סיזיפית וקשה" מספר הקצב שמוליק וקנין "אנחנו מקפידים על מוצרים טריים, עובדים מול קהל לקוחות גדול, מחויבים לשירות ולאיכות. למרות שאין לנו הרבה זמן, היה לכולנו חשוב להשתתף בקורס וללמוד מהן הדרישות של משרד הבריאות והשירות הווטרינרי וכמובן להקפיד עליהן".
בסיום הקורס וחלוקת התעודות, הפתיעו הקצבים והעניקו למחזיק תיק רישוי עסקים- משה לבהר , לווטרינר העירוני הראשי- ד"ר יהונתן אבן צור ולד"ר יפעה רביב דיין מהשירות הווטרינרי, תעודת הוקרה על פועלם לקהילת הקצבים בעיר. "המטרה שלנו זה לתת שירות מיטבי לתושב" מסביר לבהר את תכלית הקורס "שמחתי לגלות שהקצבים שותפים מלאים לתוכנית ונכונים להקפיד על שירות מצוין לתושב, ניקיון בעסק וטיפול מיטבי בבשר, בעופות ובדגים".
מנהל השירות הווטרינרי, ד"ר יהונתן אבן צור, סיכם ואמר: "הבחירה בתחום זה אינה מקרית והיא באה כהמשך לפעילות המבוצעת בשנים האחרונות, במטרה להסדיר ולאחד את כלל דרישות החוק בנושא האטליזים והדרישות השונות מכל אטליז, על פי סוג הפעילות המבוצעת בו וזאת על פי הנחיות חוזר ראש שירותי בריאות הציבור במשרד הבריאות".

50 קצבים סיימו בהצלחה

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

אולי יעניין אותך גם:

מעבדת סמים צילום דוברות משטרת ישראל

עשרות ק"ג של סמים נתפסו בדירה בבת ים

תפריט נגישות