n
דף הבית / כללי / הקסם של האשליה: כך מראה אובאלית תשדרג ותגדיל את החדר שלכם

הקסם של האשליה: כך מראה אובאלית תשדרג ותגדיל את החדר שלכם

כשאנחנו מעצבים חדר או כל חלל אחר בבית, בחירת הריהוט המתאים היא בהחלט חלק בלתי נפרד מבחירת הסגנון העיצובי שלנו. כל רהיט ופריט שנבחר לשלב משפיעים בצורה כזו או אחרת על הנימה עיצובית העולה בחדר, וכך גם בנוגע לבחירת מראה. היום, יש לא מעט סוגים שונים של מראות אותן ניתן לשלב בחדרים שלנו, אך ברור לכולם כבר כי אחת הבחירות הטובות ביותר היא ללא כל ספק לשלב דווקא מראה אובלית. אז מהי מראה אובלית, מדוע מומלץ לשלב אותה בחדר שלכם ומה עוד עליכם לדעת על כך לפני שתבחרו בעצמכם מראה בהזמנה אישית? בכתבה זו תוכלו למצוא את כל התשובות.

קרדיט: FREEPIK
קרדיט: FREEPIK

יתרונות של מראה אובלית

יש לא מעט יתרונות משמעותיים של בחירת מראה אובלית, ביניהם:

  • אסתטיקה ויופי – הצורה העגולה של המראה עוזרת ליצור תחושה נעימה מאוד בחדר, ובכך בעצם יוצרת נימה עיצובית של חלל נעים עם מראה אלגנטי, כזה שתמיד יהיה כיף לשהות בו.
  • החדר נראה גדול יותר – מראה אובלית יכולה לגרום לחדר להיראות הרבה יותר גדול, במיוחד במקרים בהם מדובר בחדרים קטנים יחסית. הן משקפות את האור ביעילות יוצאת דופן ומפיצות אותו בחלל, וכך בעצם כולם נהנים מתחושה של מרחב פתוח יותר ושל חדר הרבה יותר גדול ומרווח ממה שהוא באמת בפועל.
  • האור מודגש – מראות אובליות מאירות גם חדרים חשוכים באמצעות השתקפות אור טבעי או לחילופין, אור מלאכותי. מדובר בתוספת יעילה מאוד עבור חדרים עם רמת תאורה נמוכה או חלונות קטנים.
  • אשליית עומק – מראה אובלית יוצרת אשליה של עומק בחדר, במיוחד אם מתאימים אותה בצורה נכונה למידות החדר ומניחים אותה בפינה או אפילו על קיר צר. ככה החדר נראה הרבה יותר ארוך, וכל פעם שנמצאים בו מקבלים תחושה של מרחב תלת מימדי.
  • מגוון סוגי עיצוב שונים – מראות אובליות מגיעות במגוון רחב מאוד של גדלים, מסגרות ובכלל – סגנונות עיצוב שונים. מדובר ביתרון של ממש מכיוון שבזכות היתרון הזה תוכלו להתאים בקלות מראה אובלית עבור כל חדר בבית, בכל סגנון עיצוב אפשרי.

איפה כדאי להציב מראה אובלית?

אחרי שהבנו למה מדובר בבחירה כל-כך טובה, הגיע הזמן להזמין מראה בהזמנה אישית. אמנם, לפני כן כדאי לדעת איפה מומלץ להציב מראה כזו בבית. בדרך כלל, מראות אובליות הן בחירה מאוד נפוצה עבור חדרי אמבטיה, הן בגלל היתרונות הפונקציונליים שלהם והן בזכות היתרון העיצובי המובהק שהן מביאות איתן לשולחן כשזה נוגע להוספת מרחב ואור טבעי לבית. אפשר להציב מראה אובלית גם בכניסה לבית כדי לקבל תחושה נעימה ומזמינה, וכמובן שאפשר גם להוסיף מראה כזו לחדר השינה, בייחוד אם בחרתם להציב אותה מעל השידה.

** תוכן ממומן **

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

קרדיט: pixabay

מאז ועד היום: טבעות אירוסין ונישואין

תפריט נגישות