דף הבית / כללי / בסוף זה הגיע

בסוף זה הגיע

אחרי 20 משחקי ליגה בהם השיגה 19 ניצחונות ותוצאת תיקו בודדת, הגיע הרגע שבמכבי ראשון לציון, חשבו שכבר לא יגיע העונה- הפסד ליגה ראשון. זה קרה במסגרת המחזור ה-21, רגע לפני תום העונה הסדירה ולמרות האכזבה מכך שלא הצליחו לשמור על מאזן נקי מהפסדים, המשחק הזה לא ישנה את העובדה שמחזיקת הגביע הטרייה, תתחיל את משחקי הפלייאוף כשהיא בראש טבלת הליגה.

הרצליה פתחה מצוין ועלתה ל-4:1 כבר בדקות הראשונות של המשחק. סער פרנקל הזעיק פסק זמן, סידר את השורות ושחקניו חזרו מפוקסים יותר אל הפרקט. עד לסיום המחצית הצליחו הצהובים כחולים לבצע מהפך ולהפסקה הם ירדו כשהם מוליכים 17:16. הרצליה פתחה מצוין גם את המחצית השנייה והצליחה לקחת בחזרה את היתרון. המשחק נשאר צמוד, היתרון עבר מצד לצד והמתח הגיע לשיאו שתי דקות לסיום במצב של 33:33. עצירות של שני השוערים משתי הצדדים הורידו עוד דקה מהשעון, מאטיץ החמיץ, הרצליה כבשה ובשניות הסיום הצליחה הרצליה לכבוש שער נוסף ולנצח 35:33. כבשו לראשון לציון: מרקו מאטיץ 8, יוני רוזנטל 6, ולדי קופמן ועמית סטלמן 4 כל אחד, יואב נאמן, עומר גרא וראסטקו סטויקוביץ 3 כל אחד, דניאל פרידמן ורותם סגל 1 כל אחד.

עוד קודם למשחק מול הרצליה, ניצחה הקבוצה את המתמודדת השנייה מאזור חיוג 09, קבוצת רמת השרון. במשחק הכי פורה העונה, כבשו שתי הקבוצות לא פחות מ- 83 שערים! בדרך ל- 45:38 של מחזיקת הגביע. היה זה משחק השלמה מהמחזור ה-17 ואין ספק שאחד המהנים העונה בכדוריד הישראלי. המחצית הראשונה הייתה צמודה כשראשון לציון שומרת על מרחק קטן מיריבתה בדרך ל- 20:18 במחצית. ההגנה העבירה הילוך במחצית השנייה וההפרש עלה ככל שחלפו הדקות. לקראת סיום, העלה מאמן הקבוצה סער פרנקל, את השחקן הצעיר גיא גרא, שגם התכבד בשער בכורה בליגת העל. להרצליה לא היה מענה להתקפות המצוינות של האורחים בהובלת מאטיץ, סטויקוביץ וסטלמן ובסיום ניצחון מספר 19 של מוליכת הטבלה. כבשו: מרקו מאטיץ׳ 10, ראסטקו סטויקוביץ ועמית סטלמן 8 כל אחד, ולדי קופמן 5, עומר גרא ובר מסורי 4 כל אחד, יואב נאמן 2, יוני רוזנטל, דניאל פרידמן, שניר נציה וגיא גרא 1 כל אחד. במחזור הנעילה של הליגה הסדירה תארח הקבוצה את נס ציונה.

מחזיקת הגביע של הנשים שהיא במקרה גם ממועדון מכבי ראשון לציון, ניצחה בחוץ את הפועל פתח תקווה 36:29. המחצית הראשונה החלה צמודה, אך לקראת סיומה הצליחה ראשון לציון לפתוח פער קטן ולהפסקה ירדה ביתרון 16:13. ריצת 5:0 עם פתיחת המחצית השנייה שפתחה פער של שמונה שערים, הורידה את האוויר מהמפרשים של המקומיות. הפרש השיא הגיע ל-13, עד לסיום הצליחו שחקניות פתח תקווה לצמצם- ובסיום ניצחון נוסף למוליכת הטבלה שכמה ימים קודם לכן, ניצחה בביתה את נציגת פתח תקווה השנייה- מכבי, 28:19. היום (חמישי) תצא הקבוצה למשחק חוץ בהרצליה ובסוף החודש תארח את הדרבי מול הפועל.

לא נעים לא נורא- צילום חן קלדרון מכבי ראשל"צ
הצטיין למרות ההפסד- מאטיץ- צילום חן קלדרון מכבי ראשל"צ
דונאי בדרך לשער- צילום חן קלדרון מכבי ראשל"צ

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

תמונה של WhatsApp‏ 2024-03-28 בשעה 17.55.04_2aec4d34

חטיבת התרבות בחברה העירונית בנתינה ומשלוחי מנות

תפריט נגישות