n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / יותר משנתיים מאסר בפועל לסוחר סמים מראשון לציון

יותר משנתיים מאסר בפועל לסוחר סמים מראשון לציון

תושב העיר הואשם בין היתר כי סחר בסמים ואף נהג ללא רישיון תחת השפעת סמים

סמים צילום דוברות משטרת ישראל
שקיות קנאביס מוכנות להפצה- צילום אילוסטרציה: דוברות משטרת ישראל

גזר דין מחמיר ניתן לסוחר סמים כבן 24 תושב ראשון לציון, שנמצא אשם במספר סעיפים ולא רק כאלו הקשורים ישירות לסחר. על פי התנהגותו, נראה כי החוק מבחינתו הוא במקרה הטוב, המלצה בלבד.

בין היתר הואשם כי סחר בסמים מספר רב של פעמים, החזיק סם שלא לצריכה עצמית, הפריע לשוטר בעת מילוי תפקידו, נתפס כשברשותו נשק קר (סכין ואגרופן) ובנוסף, רכב ללא רישיון על אופנוע ללא ביטוח כשהוא עצמו תחת השפעת סמים, פצע שוטר וסיכן בצורה ממשית את עצמו ואת משתמשי הדרך האחרים.

לאחר הסדר טיעון, נמחקו 5 אישומים מתוך לא פחות מ-36 שהיו בכתב האישום המקורי. כאמור האישום העיקרי הוא סחר בסמים כשעל פי העובדות שהוצגו בבית המשפט, הוא מכר בתוך פרק זמן של שנה וחצי לעשרות לקוחות מתוכם גם ל-6 קטינים, כשהוא נעזר בבת זוגתו, אף היא קטינה.

סעיף נוסף כנגד הנאשם, מתאר איך בחודש נובמבר בשנת 2019, נסע על אופנוע ונעצר על ידי שוטר. הנאשם הטעה את השוטר וניסה להימלט, השוטר זינק עליו והנאשם התנגש ברכב, מה שגרם לפציעתו של השוטר. אז גם התגלה כי הוא ללא רישיון, ללא ביטוח, מחזיק סכין ואף תחת השפעת סמים.

בגזר הדין כתב השופט בין היתר: "לנאשם היה עסק של ממש, במסגרתו ביצע עשרות רבות של עסקאות שעניינן מכירות של קנאביס, במשקלים הנעים בין 1 ל-10 גרם. על המסקנה לפיה מדובר בעסק לכל דבר ועניין." השופט פירט את העבירות הקודמות הרבות של הנאשם והחליט בסופו של דבר לגזור עליו 28 חודשי מאסר בפועל, מהם ירדו אוטומטית חודש וחצי בהם היה עצור.

בעקבות מצבו הכלכלי הקשה של הנאשם ובשל העובדה כי הוא לא יוכל להתפרנס בזמן שהותו בכלא, השופט החליט לוותר על הקנס הכספי והסתפק במאסר בלבד. בנוסף למאסר בפועל, נגזרו על הנאשם מאסרים על תנאי לפי מספר סעיפי אישום, שייכנסו לפועל במידה ויחזור על מעשיו לאחר שחרורו.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

WhatsApp Image 2024-04-18 at 17.23.45_99d72a7f

שחקן צפרירים חולון הורחק ל-99 שנים!

תפריט נגישות