דף הבית / כללי / הגביע של אולדסטארס

הגביע של אולדסטארס

האולדסטארס מניפים את הגביע – צילום: אתר ליגת ראשון לציון בכדורסל
האולדסטארס מניפים את הגביע – צילום: אתר ליגת ראשון לציון בכדורסל

במקביל לליגת האולמות המתקיימת כמסורת מידי קיץ, החלה בחודש האחרון של שנת 2019, מסורת חדשה- גביע ראשון לציון בכדורסל אולמות על שם רפי מילוא ז"ל, בן העיר אשר נולד וחי כל חייו בראשון לציון (1948-2015), אלוף משנה במילואים מחיל התותחנים עסק שנים רבות בפיתוח מערכות המכ"מ של טיל החץ וכיפת ברזל.

בטורניר לקחו חלק עשר קבוצות הלוקחות חלק בליגה, והמשחקים נערכו בשיטת ההגרלה עם מיקס של קבוצות משתי הבתים. לאחר שישה משחקים בשלב העפילו האולדסטארס ושישיסל לשלב חצי הגמר, יחד עם אלופת הליגה קבוצת הכלוב, וסגניתה קבוצת האריות שהעפילו אוטומטית. בשלב חצי הגמר, ניצחה האלופה את סגניתה 50:42, כשבמקביל האולדסטארס שזכתה בקיץ האחרון בגביע בית ב', ניצחה את שישיסל 33:27 והעפילה לגמר מול האלופה.

נבחרת אלתא והגופייה לזכרו של רפי מילוא - צילום אתר ליגת ראשון לציון בכדורסל
נבחרת אלתא והגופייה לזכרו של רפי מילוא – צילום אתר ליגת ראשון לציון בכדורסל

עוד לפני משחק הגמר, התקיים משחק ידידות בין נבחרת 'אלתא', בה עבד רפי מילוא ז"ל במשך 23 שנים ובין נבחרת הליגה. בפתח המשחק עמדו 2 הנבחרות לחצי דקה של מחיאות כפיים לזכרו של רפי מילוא ולאחר מכן קפטן נבחרת אלתא עלה לנאום :"אנחנו במשפחת אלתא זוכרים את רפי מילוא, אדם מיוחד, שבנה לנו את הדור הצעיר. התרומה שלו לאלתא ולביטחון מדינת ישראל לא תסולא בפז. התחיל ביחד עם הצוות הצעיר, אייל שפירא ומני כהן את כיפת ברזל ושרביט קסמים וכל המערכות ששומרות עלינו פה במדינת ישראל. למדנו ממנו המון". בנוסף נאם גם יו"ר ועד עובדי התעשייה האווירית מר יאיר כץ ואמר: "חנוכה הוא חג של ניסים. התעשייה האווירית היא חברת ההייטק הכי גדולה במדינת ישראל- השחקנים שהגיעו לפה מאלתא אלו החברה שמפתחים את כיפת ברזל ורפי שותף לכיפת ברזל. פאר היצירה הישראלית." המשחק עצמו הסתיים בניצחון 24:20 לנבחרת הליגה, וגביע הוענק למשפחת מילוא לזכרו של רפי.

לאחר משחק הידידות, החל משחק הגמר בין האלופה לבין מחזיקת גביע הליגה כשעל הנייר הייתה אמורה קבוצת "הכלוב" לנצח בקלות בדרך לזכייה בגביע, אך בפועל האולדסטארס שלטו במשחק מפתיחתו ועד לניצחון 42:37 שהעניק להם את הגביע השני שלהם תוך ארבעה חודשים. כיבדו בנוכחותם- ראש עיריית ראשון לציון רז קינסטליך, סגנית ומ"מ ראש העיר הגב' ליאל אבן זהר, יושב ראש הנהלת הליגה- ישראל מוטעי, אריק ז'מייטיס – מנהל חטיבת ספורט וקהילה, אסי דרעי מנהל אגף הספורט וכמובן משפחתו של רפי, כולל אלמנתו מלכה מילוא, שאף נשאה דברי תודה לנוכחים לאחר הדלקת הנר. בסיום האירוע, הוענקו גביעים ומדליות לשחקנים המשתתפים.

ראש העיר רז קינסטליך, סגניתו ליאל אבן זהר וישראל מוטעי מדליקים נר - צילום אתר ליגת ראשון לציון בכדורסל אולמות
ראש העיר רז קינסטליך, סגניתו ליאל אבן זהר וישראל מוטעי מדליקים נר – צילום אתר ליגת ראשון לציון בכדורסל אולמות

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

קרדיט: pixabay

מאז ועד היום: טבעות אירוסין ונישואין

תפריט נגישות