דף הבית / כללי / "אני היום יורה בך, אני בא אליך עם קלצ'ניקוב"

"אני היום יורה בך, אני בא אליך עם קלצ'ניקוב"

תושב חולון (28) מואשם בתקיפת מאבטח בפאב ברחוב לישנסקי בראשון לציון לאחר שהאחרון סירב להכניס אותו למקום

רונן דמארי

מכתב האישום שהוגש לאחרונה לבית משפט השלום בראשל"צ עולה כי הנאשם שהה בפאב יחד עם אדם נוסף ובשלב מסוים יצאו השניים מהמקום כשהם תחת השפעת אלכוהול. לאחר מספר דקות השניים ביקשו לשוב ולהיכנס לפאב אולם המאבטח ביקש מהם להמתין.

באותן נסיבות פנה הנאשם אל חברו ואמר לו בשפה הרוסית: "אני אז…ן אותו" תוך שהוא מתקרב אל עבר המאבטח ומאיים עליו: "אני היום יורה בך, אני בא אליך עם קלצ'ניקוב".

בשלב הזה הנאשם החל להתפרע, העיף דלפק עץ ואת מכשיר החימום שהיו בכניסה למקום. המאבטח הציג בפני הנאשם תעודת מאבטח וביקש ממנו להירגע, אולם הנאשם המשיך להתפרע והעיף את מחסום הברזל שהיה בכניסה למקום אל עבר קהל האנשים שהמתינו בסמוך.

בהמשך ריסס המאבטח גז פלפל אל עבר הנאשם על מנת שזה יחדול ממעשיו והזעיק למקום את המשטרה. אלא שמכתב האישום עולה כי גם לאחר שהשוטרים הגיעו למקום הנאשם לא נרגע – הוא סירב להזדהות בפניהם והתקרב אליהם בצורה מאיימת והחל לצעוק: "אם תתקרבו אליי אני אקרע את כולכם, מספיק הרסתם לי את החיים, המשטרה הזו, ועוד מעט אני מתגרש אז לא אכפת לי מכלום, תהרגו אותי מצדי… אני לא מפחד מכם. בואו תעצרו אותי, אם לא אני מתאבד. תעצרו אותי".

השוטרים ביקשו לאזוק את הנאשם, אולם הוא החל להשתולל והניף את ידיו לכל עבר.

כתב האישום מייחס לו עבירות של תקיפה סתם, היזק לרכוש במזיד ושימוש בכוח או באיומים למנוע מעצר. משפטו צפוי להתנהל במהלך החודשים הקרובים.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

קרדיט: pixabay

מאז ועד היום: טבעות אירוסין ונישואין

תפריט נגישות