n

מוצרי פרסום למשרד

משרדים רבים שעוסקים בקידום מכירות, שיווק ופרסום של בתי עסק, עומלים רבות בתחום מיתוג העסק שכן באמצעות מיתוג ניתן יהיה ליצור קשר הדוק יותר בין בית העסק לבין קהל הלקוחות שלו

עטי יוקרה
צילום: סי די פלוס – מיתוג ופרסום לעסקים

כשפועלים במטרה למתג בית עסק שמציע שירות או מוצר כלשהו, מעניקים עבור אותו שירות או מוצר, ערך מוסף שמגיע לכל צרכן פוטנציאלי ולכל קהל יעד רלוונטי.

המיתוג יוצר תדמית בלעדית לכל עסק ועסק, הוא מקדם אותו ובונה לו זהות ייחודית משלו ואת כל זה ניתן לעשות באמצעות מוצרי פרסום למשרד, מתנות ממותגות לחג, הדפסות על מוצרים, מתקנים שילוט לעסקים ועוד. במאמר זה נספק מספר טיפים כיצד למתג משרד באמצעות מוצרי פרסום.

משרד הוא פלטפורמה שיווקית

המשרד הוא כשלעצמו חלל שבו ניתן למתג את העסק מול העובדים שנמצאים בו יום שלם, הלקוחות שנכנסים אליו והספקים. המשרד מכיל מגוון מוצרים שימושיים וכל דבר שנכניס אליו יכול להוות בקלות כמוצר שיווקי. על כן, בהזדמנות בה נרצה להעניק לעובדים שלנו ולקהל הלקוחות שלנו שי ממותג או כל דבר שיהדהד את שם העסק, רצוי שיהיה לו זיקה למשרד ולכל פריט שהוא מכיל בתוכו.

שלטים מעוצבים – התקנת אביזרי שילוט ותצוגה למשרדים שמכווינים את הלקוחות למקומות אסטרטגים או שמטרתם דווקא להעניק דגש על מוצר ספציפי על מנת שיבלוט יותר ממוצר זהה של המתחרים, היא שיטה מעולה וחשוב לעשות אותה נכון. רצוי שכל המערכות תצוגה ומתקני התצוגה יהיו מעוצבים ויתאימו למקום שבו הם ממוקמים, כמו כן, רצוי שיעלו זיכרונות, תחושות ורגשות נעימים בקרב כל לקוח.

קטלוגיםהדפסת קטלוגים הם דרך יעילה לספק ערכיות וחזות מרשימה ומעוצבת לכל מי שמעוניין במוצרים השונים של החברה או של העסק. הקטלוג יעוצב בצורה מקצועית ביותר עם דפים קשיחים ואיכותיים, ויכיל באופן מקורי, רהוט וחוויתי את כל מה שהעסק מציע. הכל יהיה נגיש לכל לקוח שמעלעל בקטלוג, המוצרים יראו מוחשיים ויגרו את העין ויעשו בעיקר חשק לרכוש אותם. גם המלל לא אמור להיות ארוך אלא קצר, מדויק ומניע לפעולה ובעיקר ישאיר מקום לכל התמונות להמחיש את המוצר באמצעות גוונים נעימים וסלוגנים שירשימו ויסבו את תשומת ליבו של כל לקוח פוטנציאלי.

מתנות לעובדים – דרך נוספת למתג את המשרד, העסק או החברה היא על ידי מתנות לעובדים במשרד או כאלה שעוסקים מחוצה לו. המטרה היא שעל גבי המתנות יתנוסס הלוגו של המשרד או על האריזה עצמה. מתנה לעבוד היא תשומת לב נעימה שמספקת לו בעיקר תחושת ערכיות. כדאי שהמתנות יהיו מתנות  ממותגות ויהוו ערך מוסף שבו ניתן לעשות שימוש בעתיד.

מוצרי משרד ממותגים – דרך נוספת למתג ולהפוך מוצרי קד"מ לשימושיים ויעילים היא לבחור במוצרים שיהיה להם שימוש יום יומי במשרד, דיסק און קי, תיקים, ספלים, מחברות ממותגות, יומנים סוללות גיבוי, פד של עכבר וכו' עם לוגו של החברה, או כל מוצר שיהדהד ויהיה נוכח מדי יום לצד העובדים והלקוחות ויתפקד כסוכן מכירות חשאי!

הדפסה וחיפויים אישיים על מוצרים – עוד דרך מקורית ונהדרת למיתוג המשרד היא על ידי הדפסה על מוצרים, הדפסה של ברכה אישית לאדם לכל לקוח או עובד, עם לוגו של החברה או העסק על מגוון של מוצרים, כגון: כלי קיבול ממותג משיועד לכלי כתיבה, מעמד לנייד, חבילת שי מעוצבת שמכילה בתוכה שוקולדים מסוג פרלינים, או ספל עם לוגו של החברה גדושה בעוגיות, מארז של כוסות יין ובקבוק עם הדפס של הקדשה אישית ועוד מגוון של מוצרים מקוריים ואישיים.

המאמר נכתב באדיבות סי די פלוס – מיתוג ופרסום לעסקים www.cdplus.co.il

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

תמונה של WhatsApp‏ 2023-09-10 בשעה 00.27.03

המדף של בתי עם מוצרי ניקיון לפסח: באתי, בדקתי, המלצתי!

תפריט נגישות