דף הבית / כללי / מזל של מתקאמבקים

מזל של מתקאמבקים

רגע לפני פתיחת משחקי הפלייאוף התחתון, אוספת הפועל ראשון לציון שלוש נקודות חשובות עם ניצחון 2:0 על מרמורק. היה זה המשחק הראשון של ניר ברקוביץ בקדנציה השנייה שלו העונה בקבוצה והיא סיים אותו בצורה מושלמת. הכתומים לבנים אירחו בהברפלד את הקבוצה הלוהטת של השבועות האחרונים שנלחמת על חייה בליגה והתרחקו מהם מרחק של ארבע נקודות. זה לקח 71 דקות לפני שגיל יצחק מצא את איתמר שבירו בתוך הרחבה, האחרון לא היסס ולא פספס את ההזדמנות בדרך ל- 1:0. עמוק בתוך תוספת הזמן, הגנת מרמורק עשתה טעות קריטית וג'ורג' אמסיס בבעיטה נפלאה מחוץ לרחבה, קבע את תוצאת המשחק. ביום שישי, ייערך המחזור האחרון של הליגה הסדירה והקבוצה תצא לעוד משחק תחתית חשוב מול בני לוד שמדורגת מתחת לקו האדום.

קבוצת הנוער של המועדון המדורגת במקום השני של הליגה הלאומית, תארח בשבת הקרובה את בית"ר תל אביב ותקווה למעידה של קטמון ירושלים במשחקה מול מכבי הרצליה, בשביל לחזור אל פסגת הטבלה. ראשון לציון וקטמון, נמצאות במקומות הראשון והשני כשלשתיהן 40 נקודות אחרי 22 משחקים.

אמסיס וברקוביץ שוב ביחד- צילום חן קלדרון הפועל ראשל"צ
אמסיס וברקוביץ שוב ביחד- צילום חן קלדרון הפועל ראשל"צ
כבש את הראשון, שבירו- צילום הפועל ראשל"צ
כבש את הראשון, שבירו- צילום הפועל ראשל"צ

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

קרדיט: pixabay

מאז ועד היום: טבעות אירוסין ונישואין

תפריט נגישות