דף הבית / כללי / לא עוצרת

לא עוצרת

ביולי 2018, האצנית ממועדון האתלטיקה מכבי 'הישגים' ראשון לציון, שברה שיא בן 46 שנים כשבריצת 100 מטרים עצרה את השעון על 11.38 שניות, שיפור של 7 מאיות לשיא שקבעה אסתר רוט שחמורוב במשחקים האולימפיים של מינכן 1972. הפעם, הוא החזיק פחות משנה אחרי שבשבת האחרונה דיאנה ויסמן, שברה את השיא של עצמה וקבעה תוצאה מדהימה של 11.35 שניות!

התוצאה נקבעה במהלך המחזור השלישי של תחרויות הליגה הבין אגודתית שנערכה באצטדיון האתלטיקה בהדר יוסף. ויסמן הנרגשת אמרה לאחר שבירת השיא: "הרגשה כיפית ושמחה, אני גאה לשבור את השיא הישראלי במיוחד שהוא שלי ומקווה לעשות זאת שוב כבר בשנה הקרובה".

כבר לפני שבועיים, קבעה ויסמן תוצאה טובה אף יותר בריצת 100 מטרים כשבתחרות שנערכה בז'נבה, עצרה את השעון על 11.33 שניות, אך הרוח הגבית שהייתה חזקה מהמותר (2.1), גרמה לביטול התוצאה. ויסמן נמצאת בכושר נפלא ועדיין רחוקה מהקריטריון האולימפי, אך בקצב ההתקדמות שלה, יש בהחלט תקווה שהיא תצליח לעמוד בציפיות של עצמה, לשפר את השיא הישראלי עוד יותר ולהגשים את החלום.

באותה התחרות בז'נבה, ויסמן הייתה שותפה לשבירת השיא הישראלי בריצת 4X100  יחד עם השותפות: גל קדמון, אולגה לנסקי ודניאל פולסטר. הארבע, קבעו תוצאה של 45.15 שניות ושיפרו את השיא הקודם ב-8 מאיות. בתחילת השבוע, וייסמן הצטרפה לשלוש חברותיה למועדון: זיו קליינר, ניצן לוי ונועה לוי ויחד זכו הארבע במקום הראשון באליפות ישראל לבוגרות כשהשיגו תוצאה של 47.53 שניות בריצה דומה. את הבנות ליוו המאמנים: חי כהן, אירנה ויסמן, אביב דיין ורפי גרודצקי.

בשבוע שעבר, קבעו שישה ספורטאי המועדון, את הקריטריון לאליפות הבלקן לקדטים ונוער שתיערך בחודש הבא. חלק מהם אף קבע את הקריטריון לפסטיבל האולימפי בבאקו ואליפות אירופה עד גיל 20 שתיערך בשבדיה. שחר אתגר קבעה שיא אישי ב-2000 מכשולים קדטיות עם תוצאה של 7:17.17 דקות. במכשולים 2000 גברים: זמנו מוצ'ה קבע שיא אישי של 5:57.20, אנדשאו לאקו שיא אישי של 6:00.20 ותומר מועלם עם שיא אישי של 6:01.67. בריצת 800 מטרים קבעה נעה יעיש תוצאה של 2:17.17. שיאים אישיים נוספים שנשברו בריצת 400 מטרים משוכות: נועה לוי קבעה 1:01.42 דקה וגל דואן קבעה 54.87 שניות. בהדיפת כדור ברזל קבע מנחם מנדל חן שיא אישי של 13.80 מטרים, תחת שרביטה של המאמנת ענבל כהן.

אלופה, וייסמן- צילום איגוד האתלטיקה לישראל
אלופה, וייסמן- צילום איגוד האתלטיקה לישראל
רביעיית המנצחות של המועדון- צילום הישגים ראשל"צ
רביעיית המנצחות של המועדון- צילום הישגים ראשל"צ

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

קרדיט: pixabay

מאז ועד היום: טבעות אירוסין ונישואין

תפריט נגישות