דף הבית / חדשות העיר משני / החלה התקנת מצלמות במעונות היום של החברה העירונית

החלה התקנת מצלמות במעונות היום של החברה העירונית

מי ליאור

 

על פי הנחיית ראש העירייה דב צור, החלה החברה העירונית בהתקנת מצלמות במעונות היום. כזכור, בעקבות המקרה הטרגי של מות הפעוטה יסמין וינטה לפני כחודשיים בפעוטון בפתח תקווה ומקרים אחרים שפורסמו, החליטה העירייה על הצבת המצלמות.

החברה העירונית מפעילה כ-40 מעונות יום בהם יש למעלה מ- 1,100 ילדים בגילאי חצי שנה ועד שלוש. הצפייה במצלמות תהיה בפיקוח של החברה העירונית לשימוש, בקרה ופיקוח פנימי של רשת המעונות. ההורים לא יוכלו לשבת ולצפות במצלמות, אלא רק מנהלת הרשת במקרה של תלונה). השימוש במצלמות יהיה מותנה באישור ההורים.

כבר היום מעונות היום החברה העירונית נמצאים בפיקוח מתמיד והם פועלים על פי תקנון ונהלים מוגדרים. הגננות והסייעות עוברות השתלמויות והכשרות, ומנהלות תוכנית עבודה בשיתוף החברה העירונית. ובכל זאת, בעירייה משוכנעים כי עצם הצבת המצלמות תפחית את הדאגה והחשש בקרב ההורים, במיוחד על רקע הדיווחים האחרונים על התעללויות בחסרי ישע בגני הילדים הפרטיים.

בעירייה מציינים כי ראשון לציון היא העיר המרושתת ביותר בישראל, כ-1,300 מצלמות פרוסות ברחבי העיר כחלק מפרויקט שנקרא "מבט ראשוני". סיירת מצלמות במוקד העירוני צופה במצלמות בהתאם לתוכנית עבודה. המצלמות מאפשרות למעשה מענה מידי ומהיר לאירועים בעיר. זו גם אחת הסיבות שראשון לציון מדורגת בצמרת הערים עם תחושת הביטחון גבוהה של התושבים.

 

מצלמות במעון. צילום: חורחה נובומינסקי

 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

ניידת משטרה צילום דוברות משטרת ישראל

בוקר קשה ברחובות

תפריט נגישות