דף הבית / כללי / ילדת יום הולדת

ילדת יום הולדת

ראש עיריית ראשון לציון, רז קינסטליך, הפתיע השבוע את לינוי אשרם באימון ואיחל לה מזל טוב ליום הולדתה ה- 20. המתעמלת האולימפית המחוננת, תושבת העיר ומשתייכת למועדון הפועל ראשון לציון, תצא בשבוע הבא לאליפות אירופה שתתקיים בבאקו.

קינסטליך העניק ללינוי מתנת יום הולדת ואיחל לה ולצוות המאמנות הצלחה באליפות אירופה. "לינוי היא הגאווה שלנו בראשון לציון, דוגמא ומופת להשקעה, התמדה ואישיות יוצאת דופן. אני שמח שהפוטנציאל שלה מתממש ומביא כבוד למדינה. יש לנו גם את פיטר פלצ'יק וארטיום דולגופיאט, ספורטאים עם פוטנציאל גבוה למדליה בטוקיו, שמביאים הרבה כבוד למדינת ישראל ומהווים השראה עבור ילדים וצעירים. אני מתכוון לתמוך בהם ולסייע ככל שניתן על מנת שיוכלו להצליח ולקדם את רוח הספורט שכל כך אופיינית לעיר", ציין קינסטליך. ראש העיר פגש גם את מישל מיכאליץ ועמית חדוות, שתי מתעמלות מנבחרת הג'וניור של ישראל שיסעו גם הן לאליפות אירופה.

אשרם תצא לבאקו מלווה בשתי המאמנות שלה: לנה קופילנקו שהיא המאמנת הראשית של לינוי, ראשון לציון ונבחרת ישראל ואיילת זוסמן – המאמנת הכוריאוגרפית של לינוי.

קינסטליך ואשרם- צילום דוברות עיריית ראשון לציון
קינסטליך ואשרם- צילום דוברות עיריית ראשון לציון

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

קרדיט: pixabay

מאז ועד היום: טבעות אירוסין ונישואין

תפריט נגישות