דף הבית / חדשות העיר משני / נחנך פארק הדינוזאורים במתחם G CITY

נחנך פארק הדינוזאורים במתחם G CITY

רונן דמארי

חיים כצמן, מייסד ומנכ"ל קבוצת גזית גלוב, השיק אתמול את G CITY פארק בראשון לציון, פארק הדינוזאורים המחודש במתחם G CITY, אשר הוקם להנצחת מורשתו ופועלו של לאון אדרי ז"ל, ממקימי 'סינמה סיטי' והראשון שהביא את פארק הדינוזאורים לעיר ראשון לציון.

ירון אשל, מנכ"ל גזית גלוב ישראל, אמר: "עוד לפני שלאון אדרי נפטר ישבנו הוא ואני ודיברנו על חידוש פארק הדינוזאורים. בפגישה לאון ממש הצביע ובחר דינוזאורים שאהב וכעת הגשמנו את חלומו והפכנו את חלומו למציאות. הרעיון שעמד מאחורי חידוש הפארק היה לקחת את פארק הדינוזאורים 10 שנים קדימה וזה מה שיצרנו. בפארק אנו רוצים להנציח את מורשתו של לאון אדרי ולכן הצבנו בפארק ג׳יפ עם דמותו של לאון. בנוסף, אנו גאים לפתוח מתחם נוסף בעוד כחצי שנה".

רז קינסטליך, ראש עיריית ראשון לציון אמר: "מתחם סינמה סיטי הוא מילה נרדפת לראשון לציון. המתחם הוא נקודת ציון חשובה בעיר, והפארק הוא חלק בלתי נפרד ממנה. אני שמח ומברך על הפתיחה המחודשת של פארק G City, ראשון לציון. אני גאה להיות נוכח בפעם השנייה בו מתקיימת גזירת הסרט ולראות את ההצלחה של הפארק בשנים האחרונות. אני נרגש שאישרנו לאחרונה עוד בנייה מסיבית של 50 אלף מטרים נוספים וצופה גדולות למתחם".

 

בין הנוכחים שהיו: רז קינסטליך, ראש עיריית ראשון לציון, חיים כצמן, מייסד ומנכ״ל קבוצת גזית גלוב, ירון אשל, מנכ״ל קבוצת גזית גלוב ישראל, משה אדרי, מבעלי סינמה סיטי, ובניו של לאון אדרי ז״ל- אבי ואייל אדרי.

 

בתמונה (מימין לשמאל):

מימין לשמאל: רז קינסטליך, ראש עיריית ראשון לציון, חיים כצמן, מייסד ומנכ״ל קבוצת גזית גלוב, משה אדרי, מבעלי סינמה סיטי וירון אשל, מנכ״ל קבוצת גזית גלוב ישראל.
מימין לשמאל: רז קינסטליך, ראש עיריית ראשון לציון, חיים כצמן, מייסד ומנכ״ל קבוצת גזית גלוב, משה אדרי, מבעלי סינמה סיטי וירון אשל, מנכ״ל קבוצת גזית גלוב ישראל. צילום: רפי דלויה

 

 

 

 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

ניידת משטרה צילום דוברות משטרת ישראל

בוקר קשה ברחובות

תפריט נגישות